Ønsker Tv-anbefaling... - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 5 FørsteFørste 1 2 3 4 5 SisteSiste
Viser resultater 21 til 40 av 90
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    jeg bestilte meg en LG 8000 i dag, jeg Så da er det bare å vente på at nissen skal komme og levere.

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    923
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som har erfaring med Panasonic TX-P50G10E og Panasonic TX-P50V10? Hvilken av disse gir best bilde ved sd signal? leste TX-P50G10E var veldig bra på det, er den nyere modellen like bra?

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    46
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    G10 og V10 har samme panelet, men G10 er litt bedre på sortnivået. <forskjellen på disse er ellers 1 stk hdmi mer på V10 samt thx. Så er det litt
    bedre finish på V10 om man liker å blande inn stål.

Intermediate jantoreg sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    731
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av hsvendse
    Jeg tror valget kommer til å stå mellom Panasonic TX-P50G10E og Panasonic TX-P50V10. Er virkelig V10 verdt å betale over 3000 kr mer enn G10E? Hva er hovedforskjellene mellom disse?
    V10 er litt mer avansert, etter hva jeg forstår er det sortnivå, bildebehandling og ekstra duppeditter (bl.a. nettverk) som utgjør forskjellen på disse.
    V10 kommer genrelelt bedre ut i test enn G10

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    923
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av panda
    G10 og V10 har samme panelet, men G10 er litt bedre på sortnivået. <forskjellen på disse er ellers 1 stk hdmi mer på V10 samt thx. Så er det litt
    bedre finish på V10 om man liker å blande inn stål.
    Er det ikke THX på G10 også da?

Intermediate jantoreg sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    731
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det ikke THX på G10 også da?
    nei

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    923
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er svært i tvil om jeg skal kjøpe g10 eller v10...noen som kan dele erfaringer med disse?

Active
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    349
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Expert har finfin pris på den nå hvertfall:
    Expert.no / TV og DVD/Plasma TV/Over 50"/SAMSUNG PS50B855Y1WXXE 50" PLASMA TV

Var på HFK istad og så på den. Syns den hadde et bra bilde. Hørte ikke noe støy, men det var vel HT som muligens overdøva den:-D

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    923
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av VTEC
    Expert har finfin pris på den nå hvertfall:

Var på HFK istad og så på den. Syns den hadde et bra bilde. Hørte ikke noe støy, men det var vel HT som muligens overdøva den:-D
    Hm, det var da en fantastisk pris på denne tven? Billigste pris en finner på denne ellers er vel kr. 17999,-? syns den prisen var litt for høy i forhold til Panasonic tvene, og hadde nesten bestemt meg for Panasonic...men til denne prisen på 14999.- må jeg nok vurdere Samsung PS50B855... Det står internettpris? Kan en kjøpe til denne prisen kun på nett, og hvor mye blir det med frakt? Men noen som vet hvordan denne Samsung tven er på sd tv i forhold til Panasonic tvene?

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    46
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er svært i tvil om jeg skal kjøpe g10 eller v10...noen som kan dele erfaringer med disse?
    Har testet begge. Ble en G10 da den til slutt gav meg best bilde.

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    923
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har testet begge. Ble en G10 da den til slutt gav meg best bilde.
    Så G10 gir faktisk et bedre bilde enn V10? Kan du fortelle nærmere ved hvilket bruk G10 ga best bilde, var bildet best både ved hd og sd sendinger?
    Blir nok enten G10 eller Samsung PS50B855 da... prisen på 14999,- på Samsungen var veldig billig...mistenkelig billig? Er det virkelig samme tven som ellers er billigst pris
    17999,- Hvorfor selger Expert denne kr, 3000,- billigere enn konkurrentene? 14999,- på denne må da være et superkjøp?

TV - Sammenlign produkter og priser hos Prisguide.no[]=&tc[1112]=select&tv[1112][]=&tc[1113]=gt&tv[1113]=&tc[1640]=select&tv[1640][]=&tc[5171]=bool&tv[5171]=&sortering=min_price&ppp=25&searchFilter=Samsung+ PS50B855&sortering=min_price

Active
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    349
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hm, det var da en fantastisk pris på denne tven? Billigste pris en finner på denne ellers er vel kr. 17999,-? syns den prisen var litt for høy i forhold til Panasonic tvene, og hadde nesten bestemt meg for Panasonic...men til denne prisen på 14999.- må jeg nok vurdere Samsung PS50B855... Det står internettpris? Kan en kjøpe til denne prisen kun på nett, og hvor mye blir det med frakt? Men noen som vet hvordan denne Samsung tven er på sd tv i forhold til Panasonic tvene?
    Og Vips, så kostet den 18.999,- igjen. Hehe.
    Må enten ha vært et tilbud i noen få dager, eller så må det ha vært noe annet rart.

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    923
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det var synd...hadde faktisk akkurat tenkt å gå på Expert og kikke på denne tven...slår den fra meg nå...den prisen 14999,-var mistenkelig lav? var det den prisen når du var og kikka på den på butikken? Blir nok Panasonic G10 eller V10 jeg går for nå...sannsynligvis G10...noen som har erfaring med G10 og V10 og kan fortelle hvordan de er på både sd og hd tv?

Active
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    349
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg så bare på tven inne på Hi-Fi Klubben og der koster den mere. Jeg syns designet på den var helt rått. Bildet var også bra (fikk bare sett den på BluRay) Skulle nesten tro at Expert feilprisa den, var jo ekstremt billig. Syns ikke Expert pleier å ha så bra priser på tver, så den kom som et sjokk

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    923
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det var synd...hadde faktisk akkurat tenkt å gå på Expert og kikke på denne tven...slår den fra meg nå...den prisen 14999,-var mistenkelig lav? var det den prisen når du var og kikka på den på butikken? Blir nok Panasonic G10 eller V10 jeg går for nå...sannsynligvis G10...noen som har erfaring med G10 og V10 og kan fortelle hvordan de er på både sd og hd tv?
    LG 50PS8000 kan muligens også være et alternativ, vil gjerne høre om erfaringer med denne også.

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    923
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Lydboj
    jeg bestilte meg en LG 8000 i dag, jeg Så da er det bare å vente på at nissen skal komme og levere.
    har nissen kommet og levert enda? Vil gjerne høre dine erfaringer med tven

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    923
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fant forresten en pris på 16990,- på Samsung PS50B855. Det er en pris litt i overkant av det jeg egentlig hadde tenkt men er jo en god pris på denne tven...Noen som har noe erfaring med kjøp fra Computercity? Vil gjerne høre erfaringer med denne tven også, har lest om div. lydproblemer med den, buzzing etc?

Samsung 50" Plasma 50B855

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    46
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så G10 gir faktisk et bedre bilde enn V10? Kan du fortelle nærmere ved hvilket bruk G10 ga best bilde, var bildet best både ved hd og sd sendinger?
    Blir nok enten G10 eller Samsung PS50B855 da... prisen på 14999,- på Samsungen var veldig billig...mistenkelig billig? Er det virkelig samme tven som ellers er billigst pris
    17999,- Hvorfor selger Expert denne kr, 3000,- billigere enn konkurrentene? 14999,- på denne må da være et superkjøp?

TV - Sammenlign produkter og priser hos Prisguide.no[]=&tc[1112]=select&tv[1112][]=&tc[1113]=gt&tv[1113]=&tc[1640]=select&tv[1640][]=&tc[5171]=bool&tv[5171]=&sortering=min_price&ppp=25&searchFilter=Samsung+ PS50B855&sortering=min_price
    Den var bedre på HD SD og Blu ray.

Intermediate Shallow_ sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    4,244
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    noen som har erfaring med G10 og V10 og kan fortelle hvordan de er på både sd og hd tv?
    Jeg har som sagt en 42G10 som brukes til SD parabol med viasat, 'lånte' tv-serier i 720p streamet fra PS3, og har testet litt på Bluray, men de filmene nytes på litt større areal

Synes G10 er fantastisk bra på SD signaler. Nå vet jeg ikke hvordan 8" mer vil slå ut, men jeg var i forkant redd for at SD bilder skulle se helt forferdelige ut.
    Også tvserier som ikke er i hd, dvs ca 640x350 blir helt se-bare på min 42".
    Når du så tar steget opp til 720p eller full HD er det også helt uten sidestykke. Dette er min første flatskjerm, men når jeg nå ser LCD skjermer rundt om i butikker angrer jeg ikke et sekund for at jeg valgte Plasma.

Eneste ankepunktet med G10 er at det har vært litt problemer med dem, av meg og andre her på forumet. Hadde selv 2 med 2 forskjellige feil, og endte opp med å beholde den første etter bytting av PSU. Anbefalingen da blir å kjøpe i en lokal butikk så får du det enklere med hensyn til evt. service/låneskjerm..
    Yamaha CX-A5000, Rotel RB 993x2 + RMB 1075, Audiovector Sign. Mi3-AV3Ci-Mi1, JVC DLA-X500, Oppo BDP-95EU Region Free

Min Hjemmekino Mine Bluray filmer

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    923
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den var bedre på HD SD og Blu ray.
    Så G10 er altså bedre enn V10 på det meste selv om V10 er mye dyrere?

Side 2 av 5 FørsteFørste 1 2 3 4 5 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •