Supertilbud på Samsung UE46B7070 hos Siba

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Supertilbud på Samsung UE46B7070 hos Siba

12796 kr. Annonsen sier noe om 20% rabatt i romjulen, men jeg er usikker på om dette er trukket fra allerede. Hvordan oppfatter dere denne anonsen?
    Samsung UE46B7070 Platinum Black

Intermediate unified86 sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    1,678
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lett å ønsketenke her, men det kommer klart fram "Kampanjepris 12 796 ,- ". Det er det du skal betale.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg synes ikke det kommer tydelig frem. De skriver at kampanjeprisen gjelder i perioden 23. desember-17.januar. Rett under skriver de at mellom 28.-30. desember gir vi deg 20 % rabatt. Hvis prisen er den samme i hele perioden så trengte en vel ikke reklamere for spesialtilbud mellom 28. og 30. desember?

Se tekst fra annosen:
    Kampanjeprisene gjelder på siba.no i perioden 23.desember-17.januar 2010 og i alle våre varehus 28.des-17.januar 2010.

*Mellom 28.-30. desember gir vi deg 20 % rabatt på ALLE TV-modeller og merkevarer på våre allerede lave priser. Tilbudet 20 % på ordinærpris kan ikke kombineres med SIBA-kortrabatt og gjelder ikke i kombinasjon med andre tilbud, rabatter eller firmaavtaler. Rabatten gjelder kun lagerførte produkter i våre varehus, ikke bestillingsvarer og ikke demoeksemplarer. 20% på TV'er gjelder ikke på siba.no. Øvrig salg gjelder både på Siba.no og i våre varehus. Start 23.12 på siba.no og 28.12 i våre varehus.

Intermediate unified86 sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    1,678
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Deler slettet.
    Tror fortsatt det er snakk om 20% på ordinærpris, men sjekk gjerne med Siba i morgen.

Intermediate MaW sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av nyhetsgrupper
    Rabatten gjelder kun lagerførte produkter i våre varehus, ikke bestillingsvarer og ikke demoeksemplarer. 20% på TV'er gjelder ikke på siba.no. Øvrig salg gjelder både på Siba.no og i våre varehus. Start 23.12 på siba.no og 28.12 i våre varehus.

Hehe, meget begrenset med andre ord. Spørs hvor mange tver de har på lager i varehusene sine da

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    37
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg var utenfor Siba (Stavanger) 10 min før de åpnet på mandag, liten kø bare. Etter at jeg kom inn i butikken, så stod jeg ca. 15 min i kø for 46 modellen av Samsung 7070 modellen.

Venting betalte seg og kjørte hjem med TVen

Jeg fikk vite at mangen stod i kø og TVene forsvant raskt fra lageret. Ser at Siba nå er tom for dem nå.

Så langt er jeg fornøyd med TVen, men "auto dimmingen" er irriterende og dynamisk kontrast er slått av. Ser at man må inn i service meny for å få dimmingen deaktivert permanent. Skal se hva jeg får til en dag

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •