PS3 og LED

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3

Tråd: PS3 og LED

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    68
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

PS3 og LED

Skal bytte ut min gamle projektor med TV.
    Tv'n skal være LED LCD og minst 50 tommer. Prisen er ikke så viktig, da jeg ønsker det som er best til mitt bruk.
    Mitt bruk vil være 70% spilling på PS3 (mest fps spill) og 30% Blu-ray film.

Hvilket TV egner seg best til spilling av de som er på markedet idag? Tenker på dette med inputlag eller hva dere guruer kaller det.

Håper noen kan hjelpe meg.

Intermediate _LarZen_ sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her er noen skjermer som du burde ta en titt på..

* Philips 52PFL9704H ca 27.995,- Elkjøp - Philips 52" LCD-TV
    * Samsung UE55B7070 ca 24.995,- Komplett.no - Samsung 55" LED-TV UE55B7070 platinum
    * Sharp LC52LE705S ca 21.995,- Elkjøp - Sharp 52" LCD-TV

Philips er blit kåret til årets beste LCD m/LED og er uten tvil det heftigste du kan kjøpe idag. Men det har sin pris som du ser... så om du skal ha det beste som er ute idag er det Philips 9704 serien du skal gå for...

Sharp er jo den billigste LCD m/LED idag og det jeg har sett er ikke dårlig...og prisen er jo et stort pluss. Men den kan ikke måle seg mot Philipsen...men det gjør kanskje ikke noe da det virker som du har mer fokus på gaming en å se mye filmer?

Og til spill vil nok den være meget fin, ang latency vet jeg ikke.

Philips 9704 mener jeg å ha lest at har meget lav latency og er kurant til gaming.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    68
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ønsker selvfølgelig et så bra tv som mulig også til film titting.
    Så om ikke phillipsen er veldig dårlig på forsinkelse på spilling så må jeg nok ta en nærmere titt på den

Kanskje feil forum her men hvordan er det med sånn forsinkelse på projektorer? Kanskje jeg har masse forsinkelse på den jeg har nå (som jeg skal bytte med TV da) uten at jeg vet det!?:lol: en infocus 4800 tror jeg den heter.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •