problemer med pip/pap på sony kdl46W5500

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Intermediate Dimacruz sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    891
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

problemer med pip/pap på sony kdl46W5500

Hei. Pappa har fått nytt tv, og for han er det veldig viktig å kunne se 2 kanaler samtidig. Dette fungerer tydligvis ikke helt etter planen.

Det ser ikke ut til at det er mulig å få bilde fra for eksempel en scart inngang og en hdmi inngang samtidig. eller 2 hdmi innganger. Hvis jeg har skjønt bruksanvisningen rett så er det kun mulig å få bilde fra en inngang, og analoge eller digitale tv kanaler. Bruker jo bare parabol så det er jo kun hdmi eller eventuelt skart som vil bli brukt. Er det noe jeg har oversett eller er denne tven bare så dum?

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,896
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Dimacruz
    Hei. Pappa har fått nytt tv, og for han er det veldig viktig å kunne se 2 kanaler samtidig. Dette fungerer tydligvis ikke helt etter planen.

Det ser ikke ut til at det er mulig å få bilde fra for eksempel en scart inngang og en hdmi inngang samtidig. eller 2 hdmi innganger. Hvis jeg har skjønt bruksanvisningen rett så er det kun mulig å få bilde fra en inngang, og analoge eller digitale tv kanaler. Bruker jo bare parabol så det er jo kun hdmi eller eventuelt skart som vil bli brukt. Er det noe jeg har oversett eller er denne tven bare så dum?
    Sånn er nesten alle TV'er nå! Fatter ikke hvorfor i alle fall "luksus-tv'ene" i det minste kan ha PIP og POP. "Alle" top of the line hadde jo det på CRT-tiden.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •