Får ikke tilgang til kanalmeny med bl.a. kanalsøk på Samsung plasma.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question Får ikke tilgang til kanalmeny med bl.a. kanalsøk på Samsung plasma.

Har en Samsung PS50Q7H Plasma TV. Denne vart kjøpt for tre år siden og har inntil nå blitt brukt sammen med satellitt/riks-tv. Jeg har nå flyttet og her er det innlagt kabel. Problemet er at jeg ikke klarer å søke inn noen kanaler fordi jeg ikke får tilgang til undermenyen "Kanal" i menyene. (Den bare hopper over den). Klarer heller ikke å velge Plug & Play i innstillingsmenyen.
    Kabelen er plugget inn i antenneinngangen bak tv'en og inndata er satt til TV i menyene.

Har søkt på nettet men finner ikke noen løsning på dette.

Står tv'en fast i DTV modus? Vet at nyere modeller har en DTV/TV knapp men denne eksisterer ikke på min fjernkontroll. Har en knapp som heter "Ch. Mgr" som jeg vil tro er der man kan sortere kanalene, men får bare "Ikke tilgjengelig" når denne trykkes.

Intermediate hhalstensen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    2,006
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du trenger nok en ekstern digital tuner eller innebygget tuner i TVen.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det fungerer jo fint på alle andre tv'er i bygget. (Panasonic plasma og div eldre kasse tv'er)
    I teorien skal jeg jo også kunne bare plugge inn i en vanlig tv antenne for så å starte å søke etter kanaler i det analoge bakkenettet (selv om det ikke er oppe å går lenger). Men tv'en vil ikke la meg komme inn på denne søkemenyen.

Jeg har faktisk tre kanaler inne. De fant jeg tilfeldig ved å bla meg manuelt gjennom alle kanaler. Men jeg kan ikke flytte på de eller noe. Men litt rart at desse kanalene kommer inn om tv'en står i DTV.

Er det noe som event. kan gjøres i service menyen? Prøvde en reset men det gjorde ingen verdens ting.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Løst!

TV'en sto i "Hotel Mode" i Service Menu. Skrudde av denne og alt fungerer fint.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •