Er Samsung PS50B551 noe å satse på? - Side 9

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 9 av 14 FørsteFørste ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... SisteSiste
Viser resultater 161 til 180 av 275
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    men har CD HD PVR dekoder. Kan jeg bruke PIP med denne hvis jeg oppgraderer?

Intermediate _LarZen_ sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av a_moen84
    men har CD HD PVR dekoder. Kan jeg bruke PIP med denne hvis jeg oppgraderer?
    Etter hva jeg har forstått og etter jeg selv prøvde så får jeg kun PIP via dem analoge kanalene....

Altså jeg fikk ikke mulighet til å velge HDMI kilde for PIP....meget rart egentlig.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg ble/blir medlem av 551-klubben i dag. Kjøpte en "demo"-TV fra Komplett til den nette sum av 6800.- Regner med det blir mye tv for pengene.

Intermediate slimchaddi sin avatar
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    1,467
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hahahha, det er den jeg hadde tenkt å kjøpe først:P, men var redd for evt skader eller manger feil evt at jeg kom til å ombestemme meg, så lot vær, men hva slags stand er tven i ??

Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bare 12stk igjen nå på lager hos Komplett...var ikke mange dagene siden det var 28stk..når jeg bestilte så var det noen å 40.

Tydligvis meget populær tv....

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    72
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Melder meg mest trolig inn i 551-klubben snart selv. Håper det er noe igjen når jeg skal bestille. Ser folk har gode erfaringer med denne fine "lille" saken fra Samsung..

Hva med denne Komplett.no - LG 50" Plasma-TV 50PS3000
    (LG 50PS3000)

Verdig konkurrent? Fortsatt noe usikker, har hørt mye ros om 551, men fins jo andre alternativer og

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av slimchaddi
    hahahha, det er den jeg hadde tenkt å kjøpe først:P, men var redd for evt skader eller manger feil evt at jeg kom til å ombestemme meg, så lot vær, men hva slags stand er tven i ??
    Det stod jo i beskrivelsen at varen er "demobrukt eller erstatning fra leverandør". I tillegg kontaktet jeg Komplett og de sa at om det er noen som helst form for skader så blir det oppgitt. Om dette mot formodning skulle vise deg å være galt er det jo bare å bruke angreretten

Intermediate olemj86 sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av sexten
    Det stod jo i beskrivelsen at varen er "demobrukt eller erstatning fra leverandør". I tillegg kontaktet jeg Komplett og de sa at om det er noen som helst form for skader så blir det oppgitt. Om dette mot formodning skulle vise deg å være galt er det jo bare å bruke angreretten
    Men det sto jo i annonsen at fot ikke fulgte med da..?
    Var det siste jeg leste den hvertfall ...

Medlem siden
    May 2009
    Poster
    1,467
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    samma det, kjøper en ny en jegXD

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det virkelig ingen som har noen vittauge innstillinger for denne tv`en?

Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av xx-treme
    Er det virkelig ingen som har noen vittauge innstillinger for denne tv`en?
    Det nytter jo ikke for deg og stille din tv inn likt som en annen, innstillingene for best mulig bilde er helt forskjellig fra hvilket miljø tv'n står i.. om det er i et mørkt rom, et lyst rom... Og om du f.eks har din på kino, og han du "kopierer" innstillinger fra har sin i dynamisk, så vil du ikke få samme bilde, selv om du har satt alle instillingene på det samme, dette fordi de forskjellige modusene har forskjellige "grunn" innstillinger...
    Kjøp deg en kalibrerings dvd, da får du best mulig resultat.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    125
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Angående oppgradering til 650 i service meny.

Hvor aktiverer jeg cinema smooth ? skjer det automatisk ved oppgradering til 650 ? Ser ingenting i innstillingene...

Angående PIP, kan man endre source ? Den leser jo kun fra ATV kanalene ??

Newcomer
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    201
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Cinema Smooth kan velges under "Picture Options" -> "Film Mode" når signalet er 1080p/24p. Du trenger kun å aktivere det første gangen.

PIP fungerer kun mot en av TV'ens egne kilder, enten analoge eller digitale TV signaler. Ikke to eksterne, som HDMI og HDMI. Jeg har Canal Digital CAM og bruker TV'ens egne dekoder, da får jeg PIP med HDMI.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    125
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av trondah
    Cinema Smooth kan velges under "Picture Options" -> "Film Mode" når signalet er 1080p/24p. Du trenger kun å aktivere det første gangen.

PIP fungerer kun mot en av TV'ens egne kilder, enten analoge eller digitale TV signaler. Ikke to eksterne, som HDMI og HDMI. Jeg har Canal Digital CAM og bruker TV'ens egne dekoder, da får jeg PIP med HDMI.
    ok takk for svar.

Er kvaliteten noe annerledes med CAM enn PVR ?

Intermediate FredrikC sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    1,562
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ville bare si at for de som trenger en billig skjerm til gaming må denne være helt topp. Jeg har ingen problemer med innbrenning og responstiden er helt rå. Jeg har også en vanlig LCD pc-skjerm som jeg er kjempefornøyd med. Men ved direkte sammenlikning har den synlig ghosting og tearing ved gaming av raske spill som Unreal, Cs:s osv. Denne er helt glatt og feilfri i så måte.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    DEMO-tv'en jeg bestilte fra Komplett til 6800.- ble jo selvfølgelig most av Bring, fikk telefon fra de i dag og da hadde den 1) blitt transportert opp-ned (de store pilene som sier THIS SIDE UP er mget vanskelig å få øye på....) og 2) emballasjen har blitt trykket rimelig kraftig inn. Kontaktet Komplett om hva vi kunne få til, og det endte med at de sendte en bestilling på at Tollpost kommer og plukker opp tv'en hjemme hos meg når den dukker opp, og at jeg får en splitter ny TV av samme modell sendt på døra, vederlagsfritt. Så basically ville jeg bare fortelle... kudos til Komplett for god kundebehandling. Litt off-topic men

Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    DEMO-tv'en jeg bestilte fra Komplett til 6800.- ble jo selvfølgelig most av Bring, fikk telefon fra de i dag og da hadde den 1) blitt transportert opp-ned (de store pilene som sier THIS SIDE UP er mget vanskelig å få øye på....) og 2) emballasjen har blitt trykket rimelig kraftig inn. Kontaktet Komplett om hva vi kunne få til, og det endte med at de sendte en bestilling på at Tollpost kommer og plukker opp tv'en hjemme hos meg når den dukker opp, og at jeg får en splitter ny TV av samme modell sendt på døra, vederlagsfritt. Så basically ville jeg bare fortelle... kudos til Komplett for god kundebehandling. Litt off-topic men
    Posten norge dette ja ...

Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det må jeg si var bra av Komplett da! Dem kunne vært drittsekker og sagt at sorry da må du betale ful pris..

Så ja Kudos til Komplett.no

Intermediate tor rasmussen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    3,637
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget annonser
    1
    AVtorget feedback
    0
    Men hva er det som feiler posten da.
    Synes det blir flere og flere med erfaringer der pakker er smadert pga total hensynsløshet.
    Jeg bor i Danmark, og her er posten i aller høyeste grad, HØYESTE GRAD, en servicebedrift.
    Ingen leverandør jeg stoler mere på enn det danske postvesen. De har sykt høy service og kundebehandling. Alltid smilende, godteri til hunden som bjeffer, hjelper å bære tv inn i stuen, husker meg igjen i luken når mottaker har fått straffeporto fordi frimerke har fallt av, og de sletter straffeporto.
    Leverer post og pakker på dør. Stiller pakke hvis man ikke er hjemme, på et forhåndsavtalt sted, eller oppbevarer om det er ønskelig.

Aldri fått en eneste ødelagt pakke fra dem.
    Og nå er jo danmark ikke stort heller, så ALT er fremme dagen etter. ALT.
    Kan bestille på nettbutikker, og enkelte butikker har deadliine på klokken 20:15 for at man skal garranteres levering neste dag.
    Og neste dag der jeg bor, er før klokken 12:00.
    Er sykt å kunne bestille deler til en datamaskin som er gått i sort klokken 20:05, og ved lunsj dagen etter er pakken mottatt, innstallert og maskinen fungerer igjen.
    Og det er ikke ekspresspakke engang. Kun vanlig standard posten.

Ikke for å gå helt off topic her, men jeg begynner etterhvert å bli skeptisk til posten Norge.
    Har mottatt et ødelagt lerret fra dem i fjor. Et lerret jeg sendte for 4 år siden ble ødelagt, og en forsterker jeg sendte på sammetid kom frem med volumhjulet trøkket inn i chassis.
    Har aldri opplevd noe slikt her hjemme.

På tide det norske folk krever forbedring, eller boikotter posten, (eller bring eller hva de nå kaller seg).

At en plasma trasporteres opp ned er totalt ansvarsløst. At pakker får huller fra gaffeltrucker, pakkevogner helles over i andre pakkevogner fra 2 meters høyde, er bare urovekkende.

Medlem siden
    May 2009
    Poster
    1,467
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hahah fy **** så jackpot

Side 9 av 14 FørsteFørste ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •