Er Samsung PS50B551 noe å satse på? - Side 6

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 6 av 14 FørsteFørste ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... SisteSiste
Viser resultater 101 til 120 av 275
    Intermediate FredrikC sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    1,562
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Per Ivar
    Da blir det sannsynligvis PS50B551 på meg også.

Lurer på hvordan du velger "Source". Må en trykke seg fram til den rette sourcen, eller kan man trykke en gang på "Source" på kontrollen, så popper det opp en meny en kan velge kilde fra?

Kan noen legge ut noen bilder av denne TV-en live?
    Trykker en gang på source så popper det frem en meny ja =)

Adelphia
    Guest
    Sitat Opprinnelig postet av FredrikC
    Trykker en gang på source så popper det frem en meny ja =)
    Huh?

Når jeg trykker på source bytter den bare kanal :S

Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    1,562
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bytter kanal? Hva mener du? Fra NRK1 til TV2, eller bytter den kilde?

Jeg får opp en gjennomsiktig meny, hvor jeg kan bla meg gjennom kildene mine.

Jeg har ikke oppdadert FW eller noe sånt. Ønsker ikke å endre på dette heller så...

Adelphia
    Guest
    Sitat Opprinnelig postet av FredrikC
    Bytter kanal? Hva mener du? Fra NRK1 til TV2, eller bytter den kilde?

Jeg får opp en gjennomsiktig meny, hvor jeg kan bla meg gjennom kildene mine.

Jeg har ikke oppdadert FW eller noe sånt. Ønsker ikke å endre på dette heller så...
    Den bytter fra HDMI1 til HDMI2 feks når jeg trykker på source.

Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    1,562
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det gjør ikke min, får opp kildeliste.... Litt rart. Har du oppdatert Firmware?

Har du byttet modell til 650?

Intermediate _LarZen_ sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da er klippet jeg laget tidligere idag klart, altså det er litt bob bob men jeg slang ihops noe da...

Når det er sagt så er jeg meget fornøyd med tv, kjempe fine farger og svart er stort sett svart!

Lagt merke til endel IR men regner med at det roer seg ned etterhvert som jeg bruker tv noen timer. Det er også en svak buzze lyd fra tv, klarer å overdøve det med litt lyd med det er irriterende om du er som meg som er følsom for slike lyder.

Her er klippet, det er i HD også men kvaliteten var litt bob bob så jeg. Anyways here it is..

YouTube - Samsung Tv.wmv

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Rart at det ikke er likt hos dere, men kanskje Adelphia har oppdatert firmwaren?!

Hvor kjøpte du TV-en fra FredrikC? Er så lei av å trykke på "SOURCE" mange ganger for å skifte kilde. Vil ha kildeliste slik som deg FredrikC!

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    24
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Per Ivar
    Rart at det ikke er likt hos dere, men kanskje Adelphia har oppdatert firmwaren?!

Hvor kjøpte du TV-en fra FredrikC? Er så lei av å trykke på "SOURCE" mange ganger for å skifte kilde. Vil ha kildeliste slik som deg FredrikC!
    Når jeg trykker på source så får jeg liste over alle tilkoblingene...

Har spilt en del xbox/ps3 nå, og noen deler på skjermen som konstant er på blir innbrent på tvn. Det er ikke noe problem dog da det forsvinner etter veldig få minutter når man ser film/tv eller kjører det innebygde programmet som "vasker" skjermen. Mulig inbrenningen blir mindre etter noen måneders bruk. Responstiden er som nevnt her bedre enn lcd, så det er ikke tegn til noe etterslepp :-D

Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Iceman22
    Når jeg trykker på source så får jeg liste over alle tilkoblingene...

Har spilt en del xbox/ps3 nå, og noen deler på skjermen som konstant er på blir innbrent på tvn. Det er ikke noe problem dog da det forsvinner etter veldig få minutter når man ser film/tv eller kjører det innebygde programmet som "vasker" skjermen. Mulig inbrenningen blir mindre etter noen måneders bruk. Responstiden er som nevnt her bedre enn lcd, så det er ikke tegn til noe etterslepp :-D
    Er det en svak buzze lyd fra dit tv også?

Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    1,562
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Innbrenning blir det bare mindre og mindre av her. Brukt skjermen med windows kontinuerlig i 4-5 timer i dag, da har f.eks startlinjen med sine ikoner stått der konstant, jeg har latt den stå en del på websider osv. Ble overasket når byttet til en en kilde uten signal og det var så godt som ingen ting der. =)
    Dette er ikke noe minus lenger så lite som jeg er plaget med det nå.

Har som sagt kildeliste ved trykk på source knappen. Kjører FW som fulgte med Tven fra komplett.no, har byttet modell til 650 i service meny, mulig dette endre menyene noe?

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sjekket ut Dustin home - hjemmeelektronikk pÃ¥ internett. De har PS50B550 på lager til 7995,-
    Er vel bare den røde rammen som er forskjellen på den og B551?
    Kan man endre til B650 på PS50B550 også?

Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    1,562
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skal være samme med rød ramme etter hva jeg har lest.

Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser endel av dere skifter firmware, blir bilde eller noe bedre? Hvis ikke hvorfor skifter dere?

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    24
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av _LarZen_
    Er det en svak buzze lyd fra dit tv også?
    Ja dessvere... er en svak buzze lyd når det er scener som er lyse, forsvinner når det blir mørkere bilde. Er jo ikke hørbart når man har høy lyd når man ser f.eks. på film

Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Iceman22
    Ja dessvere... er en svak buzze lyd når det er scener som er lyse, forsvinner når det blir mørkere bilde. Er jo ikke hørbart når man har høy lyd når man ser f.eks. på film
    Okay, virker som dette er en vanlig "feil" på dem her slik da...

Intermediate Baldrick sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    1,950
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er dette en modell som offisielt ikke selges i Norge siden ingen "vanlige" butikker har den? Har spurt på ett par butikker og de har ikke hørt om denne modellen. Akkurat TV har jeg mest lyst å kjøpe lokalt grunnet evt rep da har dårlig erfaring med slikt fra tidligere TV kjøp.

Stusset derfor litt på det som ble sagt lenger oppe om at Samsung kommer hjem og fikser TVen, er dette virkelig tilfelle også ved evt paralellimport? Husker bare med skrekk fra tidligere når det ble problem med Panasonic plasma kjøpt på nett og alt styret og kostnad med å sende fram og tilbake når det ble tull med den...

Intermediate slimchaddi sin avatar
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    1,467
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av _LarZen_
    Da er klippet jeg laget tidligere idag klart, altså det er litt bob bob men jeg slang ihops noe da...

Når det er sagt så er jeg meget fornøyd med tv, kjempe fine farger og svart er stort sett svart!

Lagt merke til endel IR men regner med at det roer seg ned etterhvert som jeg bruker tv noen timer. Det er også en svak buzze lyd fra tv, klarer å overdøve det med litt lyd med det er irriterende om du er som meg som er følsom for slike lyder.

Her er klippet, det er i HD også men kvaliteten var litt bob bob så jeg. Anyways here it is..

YouTube - Samsung Tv.wmv
    hva er det "lysende" kvadratet du har i høyre øvre hjørne på skjermen? ikke si at det er konstant inbrenning???

battlfield så jo ikke så verst ut, men hvordan er det om du skal gå over til en film etter det? blir det igjen noe inbrenning?

Intermediate pirium sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    1,449
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Baldrick
    Er dette en modell som offisielt ikke selges i Norge siden ingen "vanlige" butikker har den? Har spurt på ett par butikker og de har ikke hørt om denne modellen. Akkurat TV har jeg mest lyst å kjøpe lokalt grunnet evt rep da har dårlig erfaring med slikt fra tidligere TV kjøp.

Stusset derfor litt på det som ble sagt lenger oppe om at Samsung kommer hjem og fikser TVen, er dette virkelig tilfelle også ved evt paralellimport? Husker bare med skrekk fra tidligere når det ble problem med Panasonic plasma kjøpt på nett og alt styret og kostnad med å sende fram og tilbake når det ble tull med den...
    Samsung Norge gir hjemmeservice og pikselgaranti KUN på apparater som er importert via dem, forståelig nok.

Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    1,562
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av slimchaddi
    hva er det "lysende" kvadratet du har i høyre øvre hjørne på skjermen? ikke si at det er konstant inbrenning???

battlfield så jo ikke så verst ut, men hvordan er det om du skal gå over til en film etter det? blir det igjen noe inbrenning?
    Hehe, det er nok vinduet hans som reflekterer i skjerme :P

Denne tven er parallellimport ja , med de ulempene det innebærer. Vi er godt beskytet av kjøpsloven alikevel, men samsung norge kommer nok ikke på døren og henter tven nei.
    Men til gjengjeld så får du 50" med full hd og nærmest perfekte farger og gråskala som er omtrent spot on fra fabrikk.

Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av slimchaddi

Nei det er gjenskin fra vinduet ute, nei ingen inbrenning jeg har hatt blir der lenger en noen minutter. Så det er egentlig ikke et problem i det hele tatt.

Det som overasker meg er hvor fort det blir litt IR...men siden det går også rimelig fort bort og det skal bli noe bedre etter endel timer bruk så kan jeg ikke si det er noe å bry seg om.

Spilte Dantes Inferno idag litt over 1 time, eneste som hang litt igjen var noe fra en meny når jeg satt spillet på pause i 5min. Men borte igjen etter maks 10min tenker jeg...

Side 6 av 14 FørsteFørste ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •