Er Samsung PS50B551 noe å satse på? - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 14 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 13 ... SisteSiste
Viser resultater 41 til 60 av 275
    Intermediate olemj86 sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Pittball
    Hva er de store forskjellene på :
    PS50B551 og PS50B650?

Får begge til 7999,-... Hva skiller disse to å gjør dene ene til en bedre tv enn den andre?

6-serien har vell støtte for DLNA også?
    for et par tusen ekstra får man jo s10 eller g10 fra pana...50" ... begge modellene er jo Full HD

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    24
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av slimchaddi
    yo. har du testa skjermen på spill? evt xbox 360? jeg vurderer å gå for denne, prisklassen jeg skal kjøpe skjerm i er 7500-8500kr ca, skjermen skal brukes til film og spill med xbox 360, i sammenligning vurderer jeg LG 47LH4000
    Har spilt en del xbox360 med den skjermen. Når jeg har på spillmodus, så merker jeg ingen etterslepp kontra LCD skjerm jeg hadde før... absolutt en bra spillskjerm.

Intermediate slimchaddi sin avatar
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    1,467
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Iceman22
    Har spilt en del xbox360 med den skjermen. Når jeg har på spillmodus, så merker jeg ingen etterslepp kontra LCD skjerm jeg hadde før... absolutt en bra spillskjerm.
    hmm, hva slags spill? fifa skytespill eller lignende? LG 47 LH4000 er en annen skjerm jeg vurderer, denne skal være ganske kjapp og veldig god til spill

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    24
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av slimchaddi
    hmm, hva slags spill? fifa skytespill eller lignende? LG 47 LH4000 er en annen skjerm jeg vurderer, denne skal være ganske kjapp og veldig god til spill
    Mirrors edge (fps), burnout paradise (bilspill), Gta IV...

Medlem siden
    May 2009
    Poster
    1,467
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Iceman22
    Mirrors edge (fps), burnout paradise (bilspill), Gta IV...
    hmmm, lurer på om elkjøp selger denne, vil gjerne teste den på et spill før jeg bestemmer meg for å kjøpe den, halo 3 !:wink:

Adelphia
    Guest
    Sitat Opprinnelig postet av olemj86
    for et par tusen ekstra får man jo s10 eller g10 fra pana...50" ... begge modellene er jo Full HD
    Denne er jo også FullHD da

Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Adelphia
    Denne er jo også FullHD da
    Vet...jeg mente at Pana'ene er OGSÅ full HD...
    Og er vell litt bedre kvalitet på pana enn samsung?
    Hvertfall etter hva jeg har sett og sammenlignet...
    Så for bare 2 lapper ekstra, så er det vell like grett og kjøpe det "nest" beste?

Active
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    326
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vet...jeg mente at Pana'ene er OGSÅ full HD...
    Og er vell litt bedre kvalitet på pana enn samsung?
    Hvertfall etter hva jeg har sett og sammenlignet...
    Så for bare 2 lapper ekstra, så er det vell like grett og kjøpe det "nest" beste?
    Panaen er jo skikkelig stygg i forhold, og fargene på samsungen er bedre. Hadde de hatt samme pris ville jeg fortsatt valgt Samsung.

Adelphia
    Guest
    Sitat Opprinnelig postet av luria
    Panaen er jo skikkelig stygg i forhold, og fargene på samsungen er bedre. Hadde de hatt samme pris ville jeg fortsatt valgt Samsung.
    Må også nevne at samsung har en bedre kundeavtale 100% pixelgaranti noe pana ikke har.

De første panaene var nøytrale og fine men så kom de store klumpene .. way to go!

Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Må også nevne at samsung har en bedre kundeavtale 100% pixelgaranti noe pana ikke har.

De første panaene var nøytrale og fine men så kom de store klumpene .. way to go!
    Da har vell kanskje samsung et stort problem på at pixler ryker, da de må ha en slik avtale for og ikke få sure kunder? Noe Pana kanskje ikke trenger?

wahaha jajaa...

Og, ang utseende, så er det jo smak og behag da..
    Har f.eks spillt litt ps3, fifa, på en 50" full hd plasma fra samsung, (usikker på modell, men kostet vell rundt 10k fra deal for et år siden?).. og av og til virket det som man spillte i "slow motion" ... at bildet hang etter, og hakket..så jeg ville ikke kjøp samsung - etter min erfaring... Ang. fargen så kommer det vell litt anpå hvordan du stiller inn?

MenMen, finn en brukt 9'G pioneer, DA har du tv

Adelphia
    Guest
    Da har vell kanskje samsung et stort problem på at pixler ryker, da de må ha en slik avtale for og ikke få sure kunder? Noe Pana kanskje ikke trenger?

wahaha jajaa...

Og, ang utseende, så er det jo smak og behag da..
    Har f.eks spillt litt ps3, fifa, på en 50" full hd plasma fra samsung, (usikker på modell, men kostet vell rundt 10k fra deal for et år siden?).. og av og til virket det som man spillte i "slow motion" ... at bildet hang etter, og hakket..så jeg ville ikke kjøp samsung - etter min erfaring... Ang. fargen så kommer det vell litt anpå hvordan du stiller inn?

MenMen, finn en brukt 9'G pioneer, DA har du tv
    Jeg har hatt 5 forskjellige fra Samsung, 0 pixel feil. Kompis av meg har Pana, den er full av røde pixler nå.

De har pixel garanti slik at kunden vet tven er trygg. heh

Hva har PS3 lag å gjøre med samsung? Ikke samsung sin skyld at PS3 suger balle.

Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva har PS3 lag å gjøre med samsung? Ikke samsung sin skyld at PS3 suger balle.
    Det er jo samsung tv'n som suger, når bildet fra samme ps3 er helt fint på en ordentlig tv, en pioneer skjerm... Er jo ikke ps3'en det er noe i veien med da.

Adelphia
    Guest
    Det er jo samsung tv'n som suger, når bildet fra samme ps3 er helt fint på en ordentlig tv, en pioneer skjerm... Er jo ikke ps3'en det er noe i veien med da.
    Sikkert..

"Har spilt en del xbox360 med den skjermen. Når jeg har på spillmodus, så merker jeg ingen etterslepp kontra LCD skjerm jeg hadde før... absolutt en bra spillskjerm."

Men om du ikke kan komme med noe konstruktivt basert på fakta så finnes det andre forum der ute.

Dette forumet er mer basert på fakta og konstruktive meldinger, trolle kan du gjøre andre steder.

Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sikkert..

"Har spilt en del xbox360 med den skjermen. Når jeg har på spillmodus, så merker jeg ingen etterslepp kontra LCD skjerm jeg hadde før... absolutt en bra spillskjerm."

Men om du ikke kan komme med noe konstruktivt basert på fakta så finnes det andre forum der ute.

Dette forumet er mer basert på fakta og konstruktive meldinger, trolle kan du gjøre andre steder.
    Det e jo basert på fakta, det va helt jævlig å spille på den tv'n æ spillte på, en 50" full hd samsung plasma.. Kan jo **** ikke bli mere fakta en det man sett å ser på? Ka du krangle for!? Kjøp samsung dritten, tråden spør om den er noe og satse på, jeg sier bare min mening om en samsung jeg prøvde...
    'Jeg ville ikke kjøpt den! '

Adelphia
    Guest
    Det e jo basert på fakta, det va helt jævlig å spille på den tv'n æ spillte på, en 50" full hd samsung plasma.. Kan jo **** ikke bli mere fakta en det man sett å ser på? Ka du krangle for!? Kjøp samsung dritten, tråden spør om den er noe og satse på, jeg sier bare min mening om en samsung jeg prøvde...
    'Jeg ville ikke kjøpt den! '
    Her diskuterer vi PS50B551 ikke "en random samsung med en ps3 koblet til"

Alle er vi kjent med at PS3 har FPS issues hvilket ikke er relatert til en monitor.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det noen som ikke har klussa med service menyen som hadde giddet sjekke hva det står under option --> type på deres PB551?

Kan bekrefte at en ved å endre Model til PB650 får mediaspilleren til å spille av enkelte videoformat. Hvilke format som funker har jeg ikke kontroll på.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    201
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her diskuterer vi PS50B551 ikke "en random samsung med en ps3 koblet til"

Alle er vi kjent med at PS3 har FPS issues hvilket ikke er relatert til en monitor.
    Dette er helt feil, la oss nå ikke fylle denne tråden med feilinformasjon.

Til de uinnvidde så har alle skjermer noe som heter "input lag". Det er det man kaller ventetiden fra man trykker på kontrollen til handlingen skjer på skjermen. Nå snakker vi om noe helt annet enn FPS lag på konsollen, om det så er xbox eller ps3.

Årsaken til dette er at nyere skjermer gjør en god del bildeprosessering, og i noen tilfeller skal også oppskalere fra 720p til 1080p for de som har Full-HD skjermer.

Og med dette kommer man tilbake til "game mode" funksjonen, som man på denne TV'en finner under "general" menyen.

Som jeg sa i min forrige post, PS50B551 har ikke noe merkbar input lag med game mode slått på og signalet er 1080p. Skjermen er flott til spill som Call of Duty. Har ikke testet med 720p signal enda, oppskalering kan kreve sitt.

Adelphia
    Guest
    Sitat Opprinnelig postet av trondah
    Dette er helt feil, la oss nå ikke fylle denne tråden med feilinformasjon.

Til de uinnvidde så har alle skjermer noe som heter "input lag". Det er det man kaller ventetiden fra man trykker på kontrollen til handlingen skjer på skjermen. Nå snakker vi om noe helt annet enn FPS lag på konsollen, om det så er xbox eller ps3.

Årsaken til dette er at nyere skjermer gjør en god del bildeprosessering, og i noen tilfeller skal også oppskalere fra 720p til 1080p for de som har Full-HD skjermer.

Og med dette kommer man tilbake til "game mode" funksjonen, som man på denne TV'en finner under "general" menyen.

Som jeg sa i min forrige post, PS50B551 har ikke noe merkbar input lag med game mode slått på og signalet er 1080p. Skjermen er flott til spill som Call of Duty. Har ikke testet med 720p signal enda, oppskalering kan kreve sitt.
    Har spurt før, kunne du lagt opp noen bilder av tven med noe fullhd relatert på ?

Medlem siden
    May 2009
    Poster
    1,467
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ro ned a franslass, jeg sliter litt her også, til Adelphia som har en del erfaring med samsung plasmaer, åssen er de på xbox 360? jeg skal spille superraske skytepill der reaksjon og hastigheten til skjermen samt repsponstiden må være ganske tilnærmet null, denne skjermen vi diskuterer nå har 100hz trumotion og så 600hz, lurer på om noen kan sammeligne den mot LG 47LH 4000 en lcd skjerm i samme prisklasse og ytelsesnivå

Active
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    326
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Endret Tv'en til en ps50b650 i servicemenyen (tools-> menu -> mute -> on) og fikk da bl.a. bilde i bilde (PIP), noe ekstra bildeforbedringsmikk og mulighet for å avspille video fra usb
    Om noen andre tar seg turen inn servicemenyen, kan dere være så snille å poste hva som står under "Model" Der er det en kryptisk modellbetegnelse jeg muligens har endret på ved en feiltagelse.

Side 3 av 14 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 13 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •