Toshiba 32zd26p

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    95
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Toshiba 32zd26p

Ønsker å komme i kontakt med eiere av ovennevnte apparat. Er det noen som har hatt problemer med det?

Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Re: Toshiba 32zd26p

Sitat Opprinnelig postet av vosten
    Ønsker å komme i kontakt med eiere av ovennevnte apparat. Er det noen som har hatt problemer med det?
    En kompis har akkurat kjøpt et slik. Han virker veldig fornøyd hittil da!

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei, jeg eier dette apparatet, og er svært fornøyd. (Kjøpt på tilbud hos Elektropluss for 10000 kroner i fjor høst).

Den eneste mulige feilen jeg har oppdaget er en svært lav summelyd som kommer fra bakkant av tven, dette er litt irriterende dersom jeg har lav lyd på, men jeg hører det bare når jeg anstrenger meg.

Denne feilen er velkjent, og jeg har sett mange andre på nettet som nevner det.

Lyden er desverre dårligere enn på min forrige Phillips tv, jeg synes det er vanskelig å ha bass på et passe høyt nivå uten at tale blir dårlig.

Dersom du har mulighet til å prøve apparatet før du kjøper det vil jeg anbefale dette, siden det er en del kjente feil som kan forekomme. Du finner mer om dette her:
    http://www.avforums.com/frame.html?h...zd26p+problems
    På denne siden finner du lenker til mange gode råd om instillinger osv. (dersom du har behov for det).

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    95
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har hatt det i et drøyt år nå og ønsker å høre om det er andre enn meg som har hatt de samme problemene som meg.

Jeg har en ganske bred vertikal regnbue på venstre side av skjermen. Den kommer frem i mørke scener. Noen andre som har hatt dette problemet? Serviceverkstedet avfeier det som magnetisme fra høyttalerne, men det merkelige er at dette forsvinner når jeg kjører ntsc progressivt fra dvd spilleren. Da kan det jo ikke være høyttaleren. Sliter også med fargeblødning og "sagtenner" på rødt. Dette forsvinner ogaå med ntsc progressivt fra spilleren. Problemene er der altså kun når jeg får inn interlaced signaler.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg tror de regnbueproblemene er nevnt i lenken i forrige post.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •