Samsung PS50B855 det beste valget for TV til rundt 20 000?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    251
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Samsung PS50B855 det beste valget for TV til rundt 20 000?

Jeg skal kjøpe meg ny TV nå på nyåret. Jeg tenker å legge i rundt 18-20 000. Jeg tenkte lenge å kjøpe meg en Samsung LED, men nå som den nye plasmaen til Samsung har fått så bra kritikk lurer jeg på om denne kanskje er et bedre valg?

Skal spille en del på den (Modern Warfare 2 :P), så plasma egner seg jo best til dette. Kommer ikke til å ha PC-en så mye koblet til, så innbrenning (selv om det vel forekommer svært sjeldent nå til dags) bekymrer jeg meg ikke for.

Er det noen andre TV-er jeg bør se på, eller har jeg funnet min utvalgte?

Som et bi-spørsmål så jeg en nettside som selger et slags kalibreringsinstrument til ca 1000 kroner. Må man ha noe sånt for å få til en god kalibrering, eller er det andre måter man kan gjøre dette på? Er det eventuelt noen her på forumet som bor i Oslo, har utstyr til kalibrering og kunne tenke seg å utføre dette for meg når TV-en er i hus for en liten penge?

Intermediate hjalmarjalla sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    1,229
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis du finner en modell uten buzze/dure-lyd så er Samsungen en fantastisk bra tv. Har selv hatt den hjemme i stua, men måtte returnere den pga duringen. Både SD og HD var utrolig bra på den. Endte opp med en Panasonic P50V10 som er omtrent like bra på HD, men ikke like skarp på SD-signaler.

Når det gjelder kalibrering ville jeg ha ventet til tven er i stua og prøvd litt selv. Var ikke noe problem å justere bildet på Samsungen til det var SINNSYKT bra (i mine øyne..)

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    251
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Haha, du er innom dette forumet også ja! Du er jo nesten min personlige rådgiver når det kommer til AV nå :-D

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •