42lh3000

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2

Tråd: 42lh3000

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

42lh3000

Hei,

Kjøpte 42LH3000 fra Elprice etter å ha sett på pris pluss at den hadde alle funksjonene som jeg ønsket, bl.a USB-inngang. Men da jeg skulle teste dette så viste det seg at USB-inngangen bare var for service. Dette var også spesifisert i manualen. Da jeg sendte mail til Elprice om dette fikk jeg aldri svar, men to dager senere var spesifikasjonene på elprice sine sider byttet om fra "USB-inngang: 1" til "USB-inngang: 0".

Har sett at det finnes en USB-hack, men kan kjøre - det vil si trykke "OK" både på fjernkontroll og TV - men jeg har ikke fått dette til. Har prøvd å holde inne i mange sekunder osv. Kan noen forklare meg med teskje-metoden hvordan jeg skal gjøre dette?

Og - vil denne funksjonen være fullverdig? Det vil si - ville dere ha krevd å få hevet kjøpet og deretter fått en ny TV eller vil denne USB-hacken være god som gull?

Ser forøvrig at LG på sine nettsider skriver at USB skal være tilgjengelig gjennom en System Upgrade. Er det denne USB-hacken de henviser til?

Takk på forhånd for all hjelp!!

Mvh
    Tom

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    81
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg mener å huske at når jeg forsket på akkurat dette, så var det et skille på 3000 vs 4000. Og at det ikke fungerte på 3000 modellen. DET har fungert, men blitt patchet over med ny software. Kan hende du bare må innstallere en gammel versjon av firmware. men->

Det finnes en tråd på avforum.com angående dette hvis ikke jeg tar helt feil.

Skifter de spesifikasjoner i ettertid, så har du krav på heving av kjøpet, hvis akkurat den spesifikasjonen er avgjørende for om du kjøpte den tven eller ikke.
    Blir jo det samme som å si at en tv er fullhd, men endre annonse i etterkant å si den bare er hdready. samme prinsipp.

Mye betalte du forresten? 4990 med fri frakt på nettet nå. Det er en helt utrolig RÅ!!! pris!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •