Helt fortapt ang. tv kjøp!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    15
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Helt fortapt ang. tv kjøp!

Hei

Jeg har sittet her og lest side opp å side ned om hvilken tv som er best\dårligst, skarpest\mest kornete, lyssterk\blass osv.
    Men alle disse anbefalingene og rådene om hva jeg burde kjøpe\ikke kjøpe har gjort meg mer usikker enn jeg var før jeg begynte og lese.

Så jeg må nesten spørre allmenheten her på forumet om assisstanse:
    Hvilken tv burde jeg kjøpe?
    Krav:
    - Min 46" maks. 52"
    - Maks. +\- 15000,- (Jule\nyttårs tilbud snart?)
    - Bruksområder blir spilling(PS3), film(blu-ray), og litt vanlig tv-titting.

Har separat anlegg, så trenger ikke å tenke på at det skal være bra lyd i selve tv'n.

Jeg er nybegynner så det holder, så ikke alt for langdryge tekniske grunner behøves. I såfall forklar etterhvert

Håper på og få svar!

Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er/var i samme båt som deg, etter å ha lest mange tester og andre sine erfaringer har eg komt fram til LG sin Lcd-tv LG 47SL8000.
    Viss du orker lese engelsk så kan du lese litt om den på AVForums.com Home.

Tester sier at den er meget god på SD signalder og takler program med mykje bevegelse veldig bra. Kan ikkje konkurrere med de beste på sortnivå.

Eg har i allefall bestemt meg for den når desemberlønninga er på konto

Den fikk også god kritikk hos LG SL8000 test/anmeldelse - FlatpanelsDK

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    15
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så grei ut den. Har hatt LG før, og likte den ikke noe særlig. Vet ikke hvorfor men...
    Har tittet mye på Samsung og Sony. Henholdsvis UE46B7070 og KDL-46V5500.