Vertikal rød stripe over Toshiba Regza, Hvor ordner jeg service?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
  1. #1
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    16
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

    Vertikal rød stripe over Toshiba Regza, Hvor ordner jeg service?

    Har en Toshiba Regza 47" som er under året gammelt. Har nå fått en konstant rød vertikal stripe nedover hele skjermen, ca 10 cm i fra rammen på venstre side. Har lett, surfet og lett i hele dag etter en måte å få utført service på denne tv'en men finner ingen kontaktinfo på Toshiba servicesteder.
    Forhandler jeg kjøpte den av er konk, så der er det ikke noe hjelp å hente.

    Noen som vet hvem jeg kontakter?

  2. #2
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    16
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Ingen som vet hvem som kan kontaktes og som har ansvar for service av Toshiba i norge?

  3. #3
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    254
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Denominator
    Ingen som vet hvem som kan kontaktes og som har ansvar for service av Toshiba i norge?
    Hvis du bor i Oslo-området kan du prøve f.eks Dalens Elektronikkservice (Dalens elektronikkservice as | www.dalens.no)

  4. #4
    Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    1,432
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hei.

    Prøvde å google, det jeg fant var dette:

    - http://img.webmercs.com/Section/Mult...ce_Toshiba.pdf

    - Service Sentralen AS, Bodø

  5. #5
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    En kjapt titt på toshiba sine sider sier det er dalens elektronikkservice som reparerer for tosiba.

    Service Norge

    Håper du har en kvittering fra en forhandler som har hatt en avtale med toshiba, hvis ikke kan du fort bli stående igjen med regninga selv. Uten kvittering kommer du neppe noen vei, ettersom det er ditt garantibevis. Hvis det evt er en parallellimportert TV kan du vel bare glemme å få godkjent dette som en garantisak.

    Lykke til.

    Edit: Noen var litt kjappere enn meg her

  6. #6
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    16
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Takker så mye. Da starter vi der. Har kvittering ja, så da burde det vel ikke by på noe problem?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •