Trenger tips til 32" LCD

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer PantZman sin avatar
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    163
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Trenger tips til 32" LCD

Hei!
    Min far har endelig sagt han skal skifte ut sin slitne 28" Telefunken CRT.

Jeg prøver å hjelpe han med å finne en TV, men det er ikke lett da det er så mange tilsynelatende like modeller fra samme produsenter.

Han har ikke plass til mer enn 32" i TV-benken.
    TVen bør ha minst 3 stk HDMI v1.3, komponent, optisk-ut og et par Scart innganger kommer nok godt med.
    1920*1024/24hz er vel å foretrekke.

Prisen bør ligge omkring 5.000kr men kan strekke seg litt om det er verdt det.

Kom over denne Sharp 32" LED-TV hos Lefdal til en overkommelig pris. Fant dog ikke noen tester eller konkret info. Om den har edge-lit eller lokal dimming finner jeg ingen info om.
    Den koster kanskje litt mer enn han vil legge ut for en TV, men er den så mye bedre enn en vanlig LCD er det overkommelig.

Tips til andre TVer tar jeg gjerne imot. :>

Newcomer HiFiHenrik sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    168
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sony Bravia 32" LCD-TV KDL-32V5500? Veldig bra TV

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    40
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av PantZman
    Hei!
    Min far har endelig sagt han skal skifte ut sin slitne 28" Telefunken CRT.

Jeg prøver å hjelpe han med å finne en TV, men det er ikke lett da det er så mange tilsynelatende like modeller fra samme produsenter.

Han har ikke plass til mer enn 32" i TV-benken.
    TVen bør ha minst 3 stk HDMI v1.3, komponent, optisk-ut og et par Scart innganger kommer nok godt med.
    1920*1024/24hz er vel å foretrekke.

Prisen bør ligge omkring 5.000kr men kan strekke seg litt om det er verdt det.

Kom over denne Sharp 32" LED-TV hos Lefdal til en overkommelig pris. Fant dog ikke noen tester eller konkret info. Om den har edge-lit eller lokal dimming finner jeg ingen info om.
    Den koster kanskje litt mer enn han vil legge ut for en TV, men er den så mye bedre enn en vanlig LCD er det overkommelig.

Tips til andre TVer tar jeg gjerne imot. :>
    Samsung LE32B455 - Masse TV'for pengene. Innebygd tuner for Riks-TV og Canal Digital (kreves CAM).

Det står at den er HD-Ready men jeg kjører faktisk 1080p fra min PS3. Ikke at jeg skjønner hvorfor....

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •