Trenger hjelp til valg av 46" LED-TV til gutterommet. 10-15.000,-

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    16
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Trenger hjelp til valg av 46" LED-TV til gutterommet. 10-15.000,-

Hei

Etter å ha levd med en 21" Samsung CRT-TV siden 12-årsalderen har jeg lenge tenkt på at det er på tide å få inn en ny. Det er LED-TV jeg har lyst å satse på.
    For en stund siden skulle jeg til å gå for en Samsung UE46B7050 men da en venn av meg snakte om Philips 46PFL-9704 med dens geniale bildeteknikk, Ambilight, osv .. fikk jeg lyst på den. Men i ettertid har jeg funnet ut at det blir litt for dyrt, skal jo bruke penger på andre ting også. Da kan jeg selvfølgelig gå for Philips PFL-8664 for å få ambilight, men har ikke funnet så mye omtale om denne TV-en. Det er forresten per dags dato en mørkegrå vegg der jeg har TV-en og hjemmekinoen. Ambilight vil vel ikke funke så godt på den?

Størrelse:
    Lenge har jeg tenkt på 40", men har fått mer lyst på en 46" i det siste. Kommer til å sitte ca. 3m fra skjermen.

Prisklasse:
    10.000-15.000.

Hva slags spesifikasjoner mener du tven bør ha?
    LED-LCD. 3x HDMI.

Hva slags kildesignal har du?
    Digitalt bakkenett fra Riks-TV. Er et lite pluss om TV-en har innebygget dekoder til dette.

Hva annet enn tv skal du bruke den til?
    PS3. PC og Mac.

Active
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    377
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Ut i fra tester og prisklasse så er vel Samsung UE46B7050 beste valg nå hvis du skal bruke skjermen i ett rom med mye lys.Men skal du bruke tv mest på kvelden og i ett halvmørkt rom så er panasonic 46v10 plasma absolutt å vurdere,led tv er så lyssterkt at du blir nesten blendet i ett mørkt rom,selv med lite kontrast(egen erfaring).Sett av en dag til butikker og finn deg en favoritt,veldig fort gjort å angre på ett kjøp så ikke ha hastverk,den perfekte skjerm finnes ikke (ennå)

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •