Har fått et lyst felt øverst på min KRP-500-M

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Active
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    474
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Har fått et lyst felt øverst på min KRP-500-M

Hei

Har fått et lyst felt øverst på skjermen på min Pioneer KRP-500M, og feltet er ca 3-4 cm fra øverst til nederst. Jeg har prøvd med skjermvask, men uten resultat.

Det lyse feltet vises ganske godt i feks himmelpartier og ellers lyse partier.

Er det noen som kan hjelpe meg her?

Takk på forhånd

Intermediate Ingeniør'n sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Vallhall
    Hei

Har fått et lyst felt øverst på skjermen på min Pioneer KRP-500M, og feltet er ca 3-4 cm fra øverst til nederst. Jeg har prøvd med skjermvask, men uten resultat.

Det lyse feltet vises ganske godt i feks himmelpartier og ellers lyse partier.

Er det noen som kan hjelpe meg her?

Takk på forhånd
    Trolig panel feil. Ta bilde av saken og mail Pioneer - går på garanti og fri transport. Fikk noe liknende på min bare at streken kikk fra midten og helt ned.
    Stereo: Passlabs X250.5|Xindak Muse 1.0|AudioGD NFB27|Classe CP-500|Rega P3|Squeezebox|Martin Logan SummitX|Velodyne CHT10R
    Kino:Rotel RSP1572/RMB1575|Oppo BDP103|Boxee Box|Pioneer KRP-500M|Focal Elektra1027be/Profile908|SVS 2039PC+ med mer

Active
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    474
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ingeniør'n
    Trolig panel feil. Ta bilde av saken og mail Pioneer - går på garanti og fri transport. Fikk noe liknende på min bare at streken kikk fra midten og helt ned.

Takker for svar

Dette er noe som nettopp er oppstått, og det skulle jo bare mangle det ikke gikk på garanti, og jeg som trodde Pioneer var kvalitet

Intermediate c-v sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Vallhall
    Takker for svar

Dette er noe som nettopp er oppstått, og det skulle jo bare mangle det ikke gikk på garanti, og jeg som trodde Pioneer var kvalitet

absolutt INGENTING er feilfritt, kvalitet ligger i gode produkter og minst mulig feil egentlig, ettersom et eller annet alltid kan oppstå...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •