Lg 55 Lh9500

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3

Tråd: Lg 55 Lh9500

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Lg 55 Lh9500

Hei.
    Jeg er ny her og har sett meg helt svett på LG LH9500 55 tommer er det noen som vet noe om denne kommer den til NOrge eller ikke. Jeg ser også at den antagelig har fått et annet navn i USA Flagship LG sails with LED, 240Hz and wireless | CES 2009 - CNET Blogs Noen som vet.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av camarocab
    Hei.
    Jeg er ny her og har sett meg helt svett på LG LH9500 55 tommer er det noen som vet noe om denne kommer den til NOrge eller ikke. Jeg ser også at den antagelig har fått et annet navn i USA Flagship LG sails with LED, 240Hz and wireless | CES 2009 - CNET Blogs Noen som vet.
    Den kommer ikke i trådløs uttgave til Norge den kommer antagelig i beg. des men altså ikke tråløs.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    93
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har ikke noe spesielt å bidra med i denne tråden annet enn at jeg kikket på denne i en LG-butikk her i Sør-Korea igår. Her heter den XCANVAS (LG's TV-merke her) og modellen her heter LH90 og har 5000000:1 i dynamisk kontrast (ser at den i vesten står oppført med bare 2000000:1). Koster 16000 kroner her, noe som jo må være ganske billig vil jeg tro.

De har også en modell som heter LH95QD som har en merkelig/fæl glassramme rundt.

Uansett, jeg ble ekstremt imponert over bildet. Jeg synes også innsynsvinkelen både vertikalt og horisontalt var helt kurant - noe jeg har lest på amerikanske nettsteder at skal være TVens svakhet.

Mulig at modellen her i Korea er en enda nyere utgave enn den som er tilgjengelig i vesten mtp forskjell i kontrastspesifikasjon og innsynsvinkel.

Fikk ekstremt lyst til å dra kredittkortet igår, men venter ett år til og kjøper meg en nyere generasjon LED-TV med meg tilbake til Norge.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •