En ny TV, som skal sette en ny standard ^^

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    15
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

En ny TV, som skal sette en ny standard ^^

hei! jeg har endelig bestemt meg for å investere i en ny TV å ha på rommet :-D , men tingen er jeg har aldri hatt noe "HD utstyr", en ny data kjøpte jeg forrige uke og alle mine forrige har ikke klart å spille av ting i 720p engang.

men nå har jeg investert i
    PS3
    Laptop
    og trenger
    Stereo
    TV

...så denne tråden er for en TV ^^ jeg sitter ikke så langt unna den (noen meter) og lysforholdene varierer veldig, men ..stort sett lyst om dagen og dimmet om kvelden, jeg skal koble til PS3 og dataen via HDMI kabel men hovedsakelig skal jeg se TV på den, dog PS3 kommer som en god nummer to og regner med det blir mye BlueRay/DVD.
    Jeg tenkte på Samsung LE32B45, den er ikke i full HD, men ærlig talt, ser du forskjell på en 32"? (klarer ihvertfall ikke jeg ^^)

Jeg skal også kjøpe ett stereo og koble til, og lære meg å stille inn alt utstyret samt hvilke formater jeg skal bruke etc (hydrogenaudio.org :3)

Så! Er dette ett godt valg? tenkte noe innen den prisklassen og full HD tviler jeg på at jeg trenger, spesielt med en 32"

Takker og Bukker for alle svar!

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    24
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vurdert 37"? Det er litt større, bittelitt dyrere, men akk så mye bedre..

Samsung LE32B550 - 32" LCD-TV - Produktinformasjon 32" modellen over (med full-HD). Du vil merke forskjellen i oppløsning når du kobler til en PC.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    123
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Stikkord for denne tråden