32" LCD i økonomiklassen til gamle folk

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

32" LCD i økonomiklassen til gamle folk

Jeg har en oppgave foran meg som faktisk er ganske vanskelig. Å plukke ut en tv til svigerbesteforeldrene viste seg å være vanskeligere enn jeg trodde.

De trenger:
    - Klare farger
    - God LYD, ja jeg sa lyd, de kommer ikke til å koble den til noe anlegg, og lyden er viktig for tunghørte gamle folk.
    - Text-tv.. Jeg vet ikke om det er forskjell på dem i dag, nå med det digitale bakkenettet, men de trenger faktisk gode gamle text-tv.

Pris: Så billig som mulig i grunn. 4k?

Mange av dere vil sikkert bare le av denne tråden, men nå er det faktisk sånn at gamle folk er de værste å anbefale ting til. De kjøper AKKURAT det du sier, og "stoler på deg". Om noe er galt med tven de kjøper nå, blir det mitt problem.

Active andosten@start.no sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    363
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De fleste nyere LCD-TVer stiller til alle kravene deres. Har ikke møtt på en TV uten tekst-tv siden tusenårsskifte, så det skal vel heller ikke være noe problem. Jeg anbefaler at du finner en TV med lette og forståelige menyer. Hold det enkelt. Når det kommer til lyd, finn en TV med mulighet for høyt volum.
    Har ikke nå spesielt å anbefale, men kanskje mitt innlegg vil gjøre det lettere.

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    507
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Matthiesen
    Jeg har en oppgave foran meg som faktisk er ganske vanskelig. Å plukke ut en tv til svigerbesteforeldrene viste seg å være vanskeligere enn jeg trodde.

De trenger:
    - Klare farger
    - God LYD, ja jeg sa lyd, de kommer ikke til å koble den til noe anlegg, og lyden er viktig for tunghørte gamle folk.
    - Text-tv.. Jeg vet ikke om det er forskjell på dem i dag, nå med det digitale bakkenettet, men de trenger faktisk gode gamle text-tv.

Pris: Så billig som mulig i grunn. 4k?

Mange av dere vil sikkert bare le av denne tråden, men nå er det faktisk sånn at gamle folk er de værste å anbefale ting til. De kjøper AKKURAT det du sier, og "stoler på deg". Om noe er galt med tven de kjøper nå, blir det mitt problem.

Jeg ville nok holdt meg til Samsung i den billige klassen, jeg har selv en 40" samsung på hytta og den er lett i bruk og bra lyd, ingen fet lyd men høyt kan du stille den.

denne feks.
    Samsung 32 LCD-TV LE32B355 - billig hos elprice.no

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    507
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det virker sånn at om du må over 4K om du skal ha tv med full hd oppløsning men det er jo ikke sikkert at dine svigerforeldre bryr seg om det, jeg vet ikke hvor gammel de kan være??

Men her ser du et tv som ligger litt i overkant av 4K

LG 32 LCD-TV 32LH3000 - billig hos elprice.no

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg vil si den perfekte BesteforeldreTV prisen går til LG.

LG TV med LCD-teknik | 32LH2000 : LG Sweden

32LH2000 er en utrolig brukervennlig TV med store menyer, store knapper på fjenkontrollen, god lyd og helt akseptabelt bilde.

Ikke noe miks maks som Full HD, 100hz etc.

Tror den ligger på rundt 4500-5500.
    Vel verdt pengene

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •