Nytt hjemmekino og tv

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Nytt hjemmekino og tv

Heisann!. Har tenkt til å oppgradere litt i stua her, og her er tingene som jeg vurderer å kjøpe.. Noen som har erfaring med denne tv`n og hjemmekinoet?

Komplett.no - Philips 47" LCD-TV 47PFL7404H

Komplett.no - LG HB954PB hjemmekino

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    64
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Personlig har jeg aldri brukt kompakt annlegg, rent bortsett fra receiver type komponent (før skulle jeg ikke en gang blande radio inn mot effekt trinnet, er nok noe mer nyansert nå). Ville ikke gått for LG men heller satset på en rimelig receiver og et høyttaler sett fra f.eks. KEF, Audio Pro Cinema eller f.eks. Dali. Selv Bose er jo et alternativ (ikke spess glad i de heller må jeg innrømme, litt for mye boom box tendens, slik som f.eks. Tivoli radioer også gjør) og til en altfor høy pris.

Personlig gikk jeg faktisk på innbyggingshøyttalere fra Earthquake som jeg er meget fornøyd med. Må bytte ut receiveren min da den er for svak for så mange kanaler. Ingen problem det, for jeg har jo et oppsett i deler

TV fra Phillips er vel ikke så mye problem sjekk dinside eller no for test og løp og kjøp. Plasma er vel fortsatt budsjett valget dersom du skal ha mest bilde for pengene.

Lykke til ..

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •