Samsung - HDMI black level innstilling

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    90
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Samsung - HDMI black level innstilling

Hei!

På min Samsung F96 så står HDMI black level på 'low'. Skal den det?

Siterer fra flatpanels.dk: "I skærmens standardindstillinger med HDMI Black Level på "Low" har B8050 dog en næsten ikke eksisterende shadow detail HDMI Black Level skal stå på Normal, ellers udvasker billedet alle detaljer i mørke scener for at stræbe efter en sortgengivelse, som faktisk ikke engang bliver bedre. Det er mig stadig en gåde, hvorfor producenter som Samsung og LG sætter HDMI Black Level til "Low"..."

Når jeg skal prøve å sette HDMI black level til normal, kan jeg ikke det fordi den linjen i menyen er grået ut. Hvordan kan jeg forandre dette?

Takk for svar!

Active
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    377
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Ølvomm
    Hei!

På min Samsung F96 så står HDMI black level på 'low'. Skal den det?

Siterer fra flatpanels.dk: "I skærmens standardindstillinger med HDMI Black Level på "Low" har B8050 dog en næsten ikke eksisterende shadow detail HDMI Black Level skal stå på Normal, ellers udvasker billedet alle detaljer i mørke scener for at stræbe efter en sortgengivelse, som faktisk ikke engang bliver bedre. Det er mig stadig en gåde, hvorfor producenter som Samsung og LG sætter HDMI Black Level til "Low"..."

Når jeg skal prøve å sette HDMI black level til normal, kan jeg ikke det fordi den linjen i menyen er grået ut. Hvordan kan jeg forandre dette?

Takk for svar!
    Du må ha RGB signal inn for å kunne skifte black level,bruker du parabol skal det stå rgb ppå videosignal.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •