ny Full HD tv trengs! budsjett: 10-11000kr! - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 28 av 28
    Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    507
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av goodiegood
    etter mye om og men, så har man endelig bestilt en 50" PS8000! 60" ble litt for dyr for min del... prisen var gjennom egen forhandler, så det ble et par 1000-lapper billigere enn hos f.eks netonnet/Dustin, som er de billigste alternativene.

gleder meg voldsomt mye til å få den nye tv'en på plass nå, ja! skal bli virkelig herlig det!

Gratulere så mye med valget, du blir nok fornøyd skal du se:-D

Active m4sta sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    406
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan jeg spørre hvor mye du ga for den ?

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    245
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    wow. massive respons på det her da! moro! nå gleder jeg meg ENDA mer til tv'en! og med alle innbrenningsregler og andre viktige saker i tankene på forhånd, så er jeg ganske så sikker på at dette blir et godt kjøp! er jo lov å håpe på det beste, eller hva? greit nok, tv'en er ikke akkurat "best of the best" ellerno, men til den prisen så er jeg meget fornøyd med hva jeg får, vil jeg si. er ikke SÅ kravstor av meg, men er ikke ofte jeg kjøper meg ny tv heller, så nå skal det være skikkelig!

og etter å ha sett på hunden's hjemmekino, så må jeg si at skjermen ser usedvanlig LITEN ut på bildene! :O men men, jeg får vel litt av en overraskelse når jeg først får tv'en! uansett, tv'en ser ut til å henge finfint der, hunden! ser smashingly sexy ut den der, må jeg si! gleder meg veldig nå! haha.

m4sta: vel jeg har lett og lett etter akseptabel pris på den, men fant ingen. til slutt kontaktet ei venninne av meg om at hun kunne hooke meg opp med vidunderbarnet (hoho), så jeg fikk den for ca. 8 store lapper. vil nå si at det er en knallpris for en sådan 50", eller er jeg HELT på jordet....? tviler på det... *ser på prisguiden*

uansett... nå er stemnigen utmerket her i gården. ny ps3 80gb for 1000-lappen er også sikret. dette blir spennende greier! må bare være litt varsom de 100-200 første timene når det kommer til spilling... hehe

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Best of the best er den vel ikke, men om jeg husker riktig så fikk den "best buy" pris hos cnet(?). Og det må da telle for noe

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    245
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har ENDELIG fått TV'en min på plass!

MEN... kan noen gi meg et par justeringstips i forhold til farger, kontrast, lysstyrke osv? Og Energisparing.. skal den være på maks, eller..? Rommet hvor TV'en er, er ganske mørk av seg (bor i en kjeller)

Så ja, trenger noen kalibreringstips her... for PS8000, altså.

Active RimJob sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    389
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har ENDELIG fått TV'en min på plass!

MEN... kan noen gi meg et par justeringstips i forhold til farger, kontrast, lysstyrke osv? Og Energisparing.. skal den være på maks, eller..? Rommet hvor TV'en er, er ganske mørk av seg (bor i en kjeller)

Så ja, trenger noen kalibreringstips her... for PS8000, altså.
    Grattis med ny TV
    Jeg prøvde de innstillingene du finner i tråden her: http://avforum.no/forum/tv-apparater...ekslinger.html
    Var veldig fornøyd med bildet etter å ha lagt inn de innstillingene.
    Energisparing har jeg slått av, føler bildet blir veldig lys-svakt med øko modus på.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    245
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    prøvde å tweake litt med de innstillingene, men de fungerte ikke nevneverdig, syns jeg. hvitfargen ble for hvit og fargene ser litt for...hmm..mørke ut.

har du noen flere innstillinger du forholder deg til..?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    etter mye om og men, så har man endelig bestilt en 50" PS8000! 60" ble litt for dyr for min del... prisen var gjennom egen forhandler, så det ble et par 1000-lapper billigere enn hos f.eks netonnet/Dustin, som er de billigste alternativene.

gleder meg voldsomt mye til å få den nye tv'en på plass nå, ja! skal bli virkelig herlig det!
    Heia..
    Skal også bestille en ps8000. Ser ut som en skikkelig bra tv.
    Du sier at du sparte noen tusen på å kjøpe den gjennom egen forhandler.
    Hvor var dette?

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •