Ny 70 tommer - Side 9

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 9 av 9 FørsteFørste ... 5 6 7 8 9
Viser resultater 161 til 174 av 174

Tråd: Ny 70 tommer

Active
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    349
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg hadde skjønt han godt hvis han ikke gadd å legge ut bilder av tven sin her, med tanke på åssen flere her inne har "oppført" seg med ulike holdninger som nærmest "slakter" han, før han evt hadde lagt ut et bilde.
    Det er hvertfall min mening.

Men er nok mange rare fjes her etter at han evt. hadde lagt ut et bilde av herligheten

Intermediate Chrisonfire sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    742
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    BTW, hvor ble det av TS?

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    132
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av m4sta
    Så hvor er bilder ? Nå har det gått nesten 1 måned siden du " kjøpte " skjermen til 200 k ! :O
    Tror ikke trådstarter er her lenger, ser det har ikke vært noen flere innlegg på hjemmekino tråden heller..

Skjønner det godt etter alle kommentarene som har vært her mot han....

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,580
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    En tanke til folket:

Hadde noen hatt 500-1000 000 kr å bruke på TV og anlegg, så ville de nå _aldri_ tatt seg turen innom AVforum for å høre med folket om hvor man får kjøpt 70" tv...

En normal riking ville tatt turen innom nærmeste butikk som lever av å selge galskap (spesielt siden han bor i Oslo). Og sagt at han skal ha en 70" TV, og pris er ingen hindring...

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    132
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av BlackkoZ
    En tanke til folket:

Hadde noen hatt 500-1000 000 kr å bruke på TV og anlegg, så ville de nå _aldri_ tatt seg turen innom AVforum for å høre med folket om hvor man får kjøpt 70" tv...

En normal riking ville tatt turen innom nærmeste butikk som lever av å selge galskap (spesielt siden han bor i Oslo). Og sagt at han skal ha en 70" TV, og pris er ingen hindring...
    De fleste ville nok gjerne ikke gjort det nei, men ikke ALLE.
    De har vi jo ett eksempel på nettopp her...

Active
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    407
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Syntes faktisk at enkelte i denne tråden burde revurdere sitt medlemskap på Avforum.. Er rimelig usaklig og henge ut nye medlemmer fordi de har tenkt til å bruke en anseelig sum penger på TV/hjemmekino.

Jeg syntes dette er så useriøst som det går ann å få det. vurderer å slette hele profilen min i ren protest til slik idiot oppførsel som enkelte av dere viser.

Dette gir et meget useriøst inntrykk av forumet og deres medlemmer.

Hva med å glede seg over at andre kan kjøpe seg sånt? Jeg har 55" samsung 7000 serie i stua. Stort nok for mitt bruk. trenger heller ikke større..

Fint at noen gjør TS klar over prisforskjeller. Det er jo slik informasjon vi skal hjelpe medlemmene med å finne.

Syntes det er som å sparke en mann i balla det som har blitt sagt i i tråden!

Active m4sta sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    406
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du kan jo ikke si det. Det her er åpenlyst kødd, tviler i alle verden at noen hadde bare dratt korte sitt på 200 k for en tv som man får kraftig billigere andre steder.

2: Han har også lagd en tråd angående høyttalere og der var budsjettet satt til 200 k- dog uten forsterker

Så jeg står for mitt og konkluderer at det her var bare tull til det motsatte er bevisst. '

og for dere andre er vi forumbrukere glade i så er det BILDER ! Bilder er proof og proof gir creds og alt går på skinner da

Intermediate Tigerberget sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    1,803
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Snart gått en måned siden du bestillte denne tven.

Gleder meg fortsatt til å se bildene

Blir jo knallbra dette...

Intermediate Spareblære sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    1,060
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå er det snart to måneder siden. Men det tar sikkert tid å fotografere en så stor skjerm.

Intermediate randall sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Sted
    Oslo
    Poster
    3,255
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Spareblære
    Nå er det snart to måneder siden. Men det tar sikkert tid å fotografere en så stor skjerm.
    Herregud. Slapp nå av da.. det er ikke dine penger. At folk gidder å bry seg. Heretter bør nok flere av oss tenke oss om en ekstra gang før vi spør om råd om noe som koster mer enn det den jevne ikke-AVforummedlem syns er greit å bruke på AV.. Om TS har gitt opp dette forumet så skjønner jeg han veldig godt. Latterlig. Og vi er liksom entusiaster??

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    238
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Slik jeg oppfattet trådstarter både i denne og høytalertråden hans, var han ikke noe entusiast som hadde tenkt å være aktiv bruker, men ønsket kun hjelp for et engangsinnkjøp.

Det er ikke alle som har interesse/tid til å diskutere på forum. Men de trenger allikevel hjelp fra folk med kunnskap, og dem finst det mangen av her.

F.eks når jeg spør om hjelp til kjøp av pc, gitar, ski osv på et eller annet forum, poster ikke jeg bilder av dem i etterkant.

Newcomer HiFiHenrik sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    168
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg forstår ikke at folk gidder å bruke tid og energi på dette! Hva så om han er seriøs eller ikke! Blir en god diskusjonstråd av det i hvert fall!
    Men det som er helt på trynet er at enkelte her inne absolutt må ha bevis for enkelte kjøp andre gjør, og deretter henger vedkommende ut når han ikke legger ut bilder. Kanskje han ikke føler at han har noe å bevise for alle andre?
    Jeg hadde ikke giddi å lagt ut noen bilder i hvert fall hvis noen hadde hengt ut meg på den måten.

Skjerp dere folkens!

Intermediate Skrotnisse sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nylig hadde vi en tråd hvor Person A hadde kritisert Person B under B's annonser. Tråden ble opprettet hvor det opprinnelige målet var å diskutere hvilke annonser som burde bil vist på forsiden. Det tok ikke mange innleggene før tråden sklei ut i en karusell av kritikk imot Person A og etter noen sider kom også moderator inn i bildet og ba alle om å roe seg ned siden diskusjonen begynte gikk litt for mye over stokk og stein.

Det som forundrer meg er den her tråden.

Trådstarter spørr om råd angående en svindyr 70 tommers skjerm.

Og vips, så blir tråden en skepsis-tråd hvor veldig mange deltakere benytter muligheten til å slenge med leppa ovenfor trådstarter siden de ikke har fått servert noen bilder.

Hvor er moderator i slike tilfeller?

Alle som har lest denne tråden har gjort seg opp tanker rundt dette, men trenger vi virkelig at ørten personer begynner å slenge med leppa? hvilket inntrykk gir dette av avforum? at vi er en gjeng rappkjefta femtenåringer med nada respekt for andre forumdeltakere???
    -------
    Mvh
    Rune
    Fotograf og AV-skalle av natur
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Xbox One S | Marantz AV7710 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S |

Moderator HåkonN sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    6,958
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Denne tråden burde vært stengt for lenge siden.

Trådstarter annonserte allerede 3.November at han henviste til ny tråd, og siden det har diskusjonen i stor grad bare vært innholdsløst, spekket med tvilsomme spekulasjoner og helt feilplassert prisdiskusjon.

Denne tråden stenges herved, og brukere oppfordres til å bruke rapportere-funksjonen når de kommer over poster/tråder de reagerer på. Det gjør vår jobb mye lettere. På forhånd takk.

Side 9 av 9 FørsteFørste ... 5 6 7 8 9

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •