Ny 70 tommer - Side 7

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 7 av 9 FørsteFørste ... 3 4 5 6 7 8 9 SisteSiste
Viser resultater 121 til 140 av 174

Tråd: Ny 70 tommer

Active
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    349
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Ler bare av de mange dumme innleggene i denne tråden..
    GRATTIS med stor og fin tv og velkommen til forumet:-D

Intermediate Spareblære sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    1,060
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av alligator77
    Ja det er vell bare en ting å si: Janteloven lever i beste vellgående her i Norge..
    Utrolig at mange skal rakke ned på en person som har en litt annen "prioritering" enn vi andre har...

Men det er min mening da;-)
    Det er synd at begrunnet skepsis skal forveksles med et behov for å trykke ned. Jeg tror de fleste tvilerne og skeptikerne i denne tråden vil applaudere trådstarter dersom bildebevis fremlegges. Du er nok vitne til at folks dårlige erfaringer med tullebukker kommer til uttrykk fremfor noe annet. Du er for rask til å konkludere som du gjør. Vent og se.

Intermediate Tigerberget sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    1,803
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Begrunnet skepsis??

Hva er begrunnelsen egentlig?
    At tv'en er dyr?

Active m4sta sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    406
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratiss med innlegg 700 , spareblære !

Jeg tviler fortsatt. For det har vært endel tråder her og aldri så har noen klart å gi bildeproof om at personene faktisk kjøpte ! Så jeg henger fortsatt med på for å konkludere at dette her er bare kødd

Newcomer Kingestad sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    131
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehe digger slike tråder! Sitter bare å håper at han snart skal lage en ny bruker for å backe opp hovedpersonen

Intermediate gpt33 sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Sted
    Trondheim
    Poster
    1,905
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Spareblære
    Jeg måtte "trekke korte" på 9000 for en sovesofa. Hvis noen tviler kan jeg poste bilder.
    Nå har ikke jeg særlig peiling på sovesofa,men dette hørtes dyrt ut

Til trådstarter
    Gratulere med stor og flott tv!!
    -Bladelius Idun - Bladelius S250 x 2 -Xindak Dac5 - Audio Physic Scorpio 25 -

Newcomer azerty sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    84
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har ikke lest hele tråden, men kan bare si en ting. Her er det bare å løpe tilbake og avbestille. Over 200.000,- for LE70F96 er landeveisrøveri.

Jeg jobber på en butikk som har denne utstilt 349.999,- men vi har fått beskjed om at det vanker sydentur all inclusive om vi selger den til 100.000,-.

Hvis du vil ha denne tven, så er det 100 store å spare på å dra på en oransje elektrobutikk i den største byen på sørlandet.

Eller hva med en KRP-600A?

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    1,432
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vil bare si Gratulerer med ny TV og velkommen til AvForum.

Håper vi får se bilde av juvelen når den er på plass

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    132
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av azerty
    Har ikke lest hele tråden, men kan bare si en ting. Her er det bare å løpe tilbake og avbestille. Over 200.000,- for LE70F96 er landeveisrøveri.

Jeg jobber på en butikk som har denne utstilt 349.999,- men vi har fått beskjed om at det vanker sydentur all inclusive om vi selger den til 100.000,-.

Hvis du vil ha denne tven, så er det 100 store å spare på å dra på en oransje elektrobutikk i den største byen på sørlandet.

Hvorfor i all verden brukes det så feilprising på produkter om det er riktig som du sier ???
    Hadde sett poenget om det var produkter som var veldig unike (eks. 100") og brukes 100% i reklameøyemed, men dette er jo ett produkt folk kjøper!!

Sjekket kjapt på datakjeden, Amentio osv igår, de har Sony 70" i sortimentet til ca 300.000,-, mener du att disse og driver med overprising i samme grad?
    Virker jo helt bak mål om man er intressert i å selge:roll:

Intermediate unified86 sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    1,678
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av azerty

Den står der enda ja, har stått der i ett og et halv år snart?
    Jeg fikk inntrykk av den var priset slik at ingen skulle kjøpe den, den var vel utstilt av Samsung som reklame? 8)

Edit: Prisen kan vel rettferdigjøres at det bare finnes et svært begrenset antall av denne i verden. Den kostet nok utrolig mye å lage.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    127
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg APPLAUDERER trådstarter her som er en av de som faktisk er klar på hva han vil og er villig til å legge penger i det.

Glatulerer sider jeg bare....

Er alt for mange av de som sier film og musikk er en viktig del av livet som kjøper en surroundpakke på Elkjøp til 3000 kr og en stor billigTV til noen lapper og sier de ville ikke ha sett eller hørt forskjell på noe annet uansett.

Likevel kan de gjerne legge en million i en bil, noe de egentlig ovehodet ikke er intressert i men INGEN sier noe på slikt.

Med en gang noen passerer 100 000 kr ved innkjøp av en TV da blir man nesten stemplet som en idiot av mange... hvorfor? Fordi en projektor gir større bilde til en rimeligere penge....

HVEM er idiotene her sier jeg bare... han som legger pengene i en TV eller de som faktisk tror han ikke har vurdert projektor?

Jeg bøyer meg i støvet..... grattis!

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    132
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Zatuu
    Jeg APPLAUDERER trådstarter her som er en av de som faktisk er klar på hva han vil og er villig til å legge penger i det.

Glatulerer sider jeg bare....

Er alt for mange av de som sier film og musikk er en viktig del av livet som kjøper en surroundpakke på Elkjøp til 3000 kr og en stor billigTV til noen lapper og sier de ville ikke ha sett eller hørt forskjell på noe annet uansett.

Likevel kan de gjerne legge en million i en bil, noe de egentlig ovehodet ikke er intressert i men INGEN sier noe på slikt.

Med en gang noen passerer 100 000 kr ved innkjøp av en TV da blir man nesten stemplet som en idiot av mange... hvorfor? Fordi en projektor gir større bilde til en rimeligere penge....

HVEM er idiotene her sier jeg bare... han som legger pengene i en TV eller de som faktisk tror han ikke har vurdert projektor?

Jeg bøyer meg i støvet..... grattis!
    Så enig, så enig;-)
    Brukte eksempelet med bil selv i tråden her, og det er helt latterlig at ingen reagerer på en bil til langt høyere pris...
    Bra at noen går for mer originale løsninger enn bare å velge den vanligste og med laveste pris...

Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    1,060
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av m4sta
    Gratiss med innlegg 700 , spareblære !

Jeg tviler fortsatt. For det har vært endel tråder her og aldri så har noen klart å gi bildeproof om at personene faktisk kjøpte ! Så jeg henger fortsatt med på for å konkludere at dette her er bare kødd
    Hjertelig takk! 700 er jo på en måte et rundt tall.
    Vi må selvsagt la tvilen komme trådstarter til gode, men vi må også la tvilen komme tvilerne til gode.
    Inntil bildebevis foreligger støtter jeg sannsynligheten for at konklusjonen er riktig. Til andre som måtte lese: Dette må ikke forveksles med misunnelse eller janting. Jeg gleder meg på trådstarters vegne dersom kjøpet er ekte. Det tror jeg de aller fleste gjør, og vi hadde satt pris på en invitasjon til en "innvielsesfest".
    :)

Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    1,060
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så enig, så enig;-)
    Brukte eksempelet med bil selv i tråden her, og det er helt latterlig at ingen reagerer på en bil til langt høyere pris...
    Bra at noen går for mer originale løsninger enn bare å velge den vanligste og med laveste pris...
    Hvis du som undertegnede er fast bruker av diverse bilfora, vil du kjenne til at personer som kjøper dyr, eksotisk eller sjelden bil, mottar en jevn strøm gratulasjoner fra alle representerte samfunnslag. Disse personene legger også villig frem bildebevis. De ønsker jo gjerne å dele med likesinnete. Derimot vil det alltid finnes tullebukker, som lirer av seg skryt som ikke kan redegjøres for. Disse personene skiller seg gjerne ut med en væremåte som ikke står i stil med den finansielle situasjonen de gir uttrykk for å befinne seg i, men noen tullebukker kan også være veldig overbevisende. Jeg har sett mange slike tilfeller, hvor flere har blitt avslørt av andre brukere, eller de selv har innrømmet løgn. Da er det naturlig å be om bildebevis. Og til brukeren som etterlyser begrunnet skepsis: her kommer det inn. Særlig når det er snakk om en så ualminnelig gjev TV, siden det er noe de færreste prioriterer. Bil er tross alt en bruksgjenstand hvis nytte ofte opphever tvil knyttet til pris.

Intermediate Tigerberget sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    1,803
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hjertelig takk! 700 er jo på en måte et rundt tall.
    Vi må selvsagt la tvilen komme trådstarter til gode, men vi må også la tvilen komme tvilerne til gode.
    Inntil bildebevis foreligger støtter jeg sannsynligheten for at konklusjonen er riktig. Til andre som måtte lese: Dette må ikke forveksles med misunnelse eller janting. Jeg gleder meg på trådstarters vegne dersom kjøpet er ekte. Det tror jeg de aller fleste gjør, og vi hadde satt pris på en invitasjon til en "innvielsesfest".
    ...la tvilen komme tvilerne til gode?
    Det eneste som begrunner tvilingen er prisen på tv'en.
    Det finnes faktisk folk med penger i dette landet.

Noen som husker den gamle konsernsjefen i Kværner, Erik Tønseth?
    Hvis Erik Tønseth logget seg på med nickname på husflidenforum og skrev at han hadde bestilt gardiner til 600.000 i leiligheten så hadde han sikkert blitt lei av alle tvilerne bak symaskinene sine.
    "Håper vi får se bilder av gardinene dine"!!!!
    Synes jeg hører hylekoret helt hit..og han hadde gardiner til 600.000,-.

Selvfølgelig satt litt på spissen, men man vet jo som oftest ikke hvem som sitter bak disse nicknamene.
    Dessuten så diskuterer han høyttalere til 200.000 i en annen tråd.
    Der blir han tatt mer seriøst.
    Høyttalere til den prisen er liksom helt greit....:roll:

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    132
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis du som undertegnede er fast bruker av diverse bilfora, vil du kjenne til at personer som kjøper dyr, eksotisk eller sjelden bil, mottar en jevn strøm gratulasjoner fra alle representerte samfunnslag. Disse personene legger også villig frem bildebevis. De ønsker jo gjerne å dele med likesinnete. Derimot vil det alltid finnes tullebukker, som lirer av seg skryt som ikke kan redegjøres for. Disse personene skiller seg gjerne ut med en væremåte som ikke står i stil med den finansielle situasjonen de gir uttrykk for å befinne seg i, men noen tullebukker kan også være veldig overbevisende. Jeg har sett mange slike tilfeller, hvor flere har blitt avslørt av andre brukere, eller de selv har innrømmet løgn. Da er det naturlig å be om bildebevis. Og til brukeren som etterlyser begrunnet skepsis: her kommer det inn. Særlig når det er snakk om en så ualminnelig gjev TV, siden det er noe de færreste prioriterer. Bil er tross alt en bruksgjenstand hvis nytte ofte opphever tvil knyttet til pris.
    Jeg kjenner flere som har dyr bil osv. som du nevner men de sitter ikke på fora og skriver om dette. Noen gjør det men langt fra alle;-)

Bil er en bruksgjenstand ja men det er av den grunn ikke nødvendig å svi av 500k-1mill på en bil for det ?? Men veldig mange gjør det allikevell;-)
    Man kommer jo fra A-B uansett hva bilen koster....

Som du sikkert har oppdaget selv er mange uenig med deg her i denne tråden..

Husk at trådstarter har startet denne tråden for å få tips ang kjøp ikke for å nødvendigvis profilere sine eiendeler;-)

Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    1,060
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Korrekt observert, det finnes folk med penger i dette landet. La oss håpe at de kjøper et ualminnelig dyrt kamera til å ta noen fine bilder med.

Hvis en person kjøper gardiner for 600,000 betviler jeg først og fremst vedkommendes legning.

Jeg går ut fra at det anses som mer normalt å legge masse penger i høytalere.

Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    1,060
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg kjenner flere som har dyr bil osv. som du nevner men de sitter ikke på fora og skriver om dette. Noen gjør det men langt fra alle;-)

Bil er en bruksgjenstand ja men det er av den grunn ikke nødvendig å svi av 500k-1mill på en bil for det ?? Men veldig mange gjør det allikevell;-)
    Man kommer jo fra A-B uansett hva bilen koster....

Som du sikkert har oppdaget selv er mange uenig med deg her i denne tråden..

Husk at trådstarter har startet denne tråden for å få tips ang kjøp ikke for å nødvendigvis profilere sine eiendeler;-)
    Ingenting av det ovennevnte endrer på noe i forhold til det jeg skrev.

Folk er ikke nødvendigvis så uenige med meg som de kanskje tror. Noen misforstår mine poenger. Andre er så redde for å bli oppfattet som misunnelige at de fremstår som en parodi på naivitet. Disse personene kan ikke jeg ta hensyn til. Noen er attpåtil så skjødesløse i sin omgang med janteloven at de selv slår seg til jorden av den. Man skal være veldig forsiktig med å nevne janteloven uten selv å utøve en eller flere av dens ti lover.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    76
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Korrekt observert, det finnes folk med penger i dette landet. La oss håpe at de kjøper et ualminnelig dyrt kamera til å ta noen fine bilder med.

Hvis en person kjøper gardiner for 600,000 betviler jeg først og fremst vedkommendes legning.

Jeg går ut fra at det anses som mer normalt å legge masse penger i høytalere.
    Gardinene ble vel slik jeg husker ikke kjøpt med "private" penger, det er vel alltid enklere å være raus med "andre" sine penger.

Vedrørende HT så er det ikke den rivende utviklingen som på TV'er, slik sett så holder det seg sikkert bedre i annenhånds verdi.

Ellers en underholdende tråd

Mvh
    Geir

Newcomer Kingestad sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    131
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ingenting av det ovennevnte endrer på noe i forhold til det jeg skrev.

Folk er ikke nødvendigvis så uenige med meg som de kanskje tror. Noen misforstår mine poenger. Andre er så redde for å bli oppfattet som misunnelige at de fremstår som en parodi på naivitet. Disse personene kan ikke jeg ta hensyn til. Noen er attpåtil så skjødesløse i sin omgang med janteloven at de selv slår seg til jorden av den. Man skal være veldig forsiktig med å nevne janteloven uten selv å utøve en eller flere av dens ti lover.
    Dagens ingen tvil!, kunne ikke fått det bedre sagt

Når det er sagt så må jeg si det lukter så svidd av denne karen at jeg legger høfligheten til side å sier dette er 100% god gammel bullshit, men morsomt er det Minner veldig om den gode gamle tråden med han som skulle bygge billion dollar Cw kino (anbefales til de som ikke har lest den). Men for all del la han kose seg i sin egen fantasi verden.

Side 7 av 9 FørsteFørste ... 3 4 5 6 7 8 9 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •