Ny 70 tommer - Side 5

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 5 av 9 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 8 9 SisteSiste
Viser resultater 81 til 100 av 174

Tråd: Ny 70 tommer

Active scanspeak sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    368
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av bad_ip
    Tror aldri jeg har irritert meg mer over et innlegg Du har ikke caps lock på men klarer allikevel å skrive alle ord me STOR førte bokstav. Ble nesten svimmel.

TV til 200 K? Om en har pengene, hvorfor ikke? Noen liker dyre biler, båter, store hus osv. Hver sin smak.
    JA DET LURER JEG SELV PÅ HVORFOR SKJER....skal ikke si jeg har pc erfaring i bøtter å spann her men noe rart skjer innimellom,,beklager dette ...

Intermediate redline sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    635
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvordan gikk det så med denne saken? Har kommet mange poster på kort tid ser jeg, og har trådstarter litt fotos å komme med snart? Vil jo gjerne se vidunderet på plass i stua 8)

Intermediate AjSelj sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    2,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av redline
    Hvordan gikk det så med denne saken? Har kommet mange poster på kort tid ser jeg, og har trådstarter litt fotos å komme med snart? Vil jo gjerne se vidunderet på plass i stua 8)

Nå var det vel en leveringstid på 7 - 12 dager og det er hva 2 - 3 dager siden den ble bestilt. Med andre ord tror det er litt for tidlig å mase om bilder

Active
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    369
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tigerberget
    De er finansmeglere og eiendomshaier på Østlandet. Må bare legge til at de IKKE er mine omgangsvenner.:-D
    Kommentaren min var bare tatt ut av en sammenheng om at for noen så er ikke et par hundre tusen så mye penger.

Det er tydeligvis mange som ikke skjønner dette siden det skrives nedlatende kommetarer til en riking som vil bruke penger på noe de færreste av oss kommer til å kjøpe.

Han må liksom fremlegge bevis...bla bla bla.

Fullstendig latterlig.
    Helt enig med deg

Active
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    369
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av MaW
    Ajj....var da veldig da. Jeg satt å så på projektor på lyse dagen i helga. Trikset er et godt lerret og en lyssterk prosjektor... Men jeg er jo idiot så dette må jo være helt feil! Kan vel egentlig bare avslutte min avforum konto fordi jeg er så idiot...

Men for all del, jeg synes det er mer fornuftig å bruke 200 000 på en tv enn 100 000 på en CD-spiller!!
    Jeg har også sett prosjektor på dagen og bildet på min lcd tv var mye mer behagelig å se på. Men på natta derimot, det er en annen sak

Intermediate Spareblære sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    1,060
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av evgeny
    Helt enig med deg
    Hvorfor så suverent enige?
    Folk har helt enkelt dårlige erfaringer med tullebukker, derav denne tvilen. Noen synes vel at oppmerksomheten og behjelpeligheten som legges i slike tråder er verdt bildebevis, hvis ikke føles det på erfaringsgrunnlag som om man er holdt for narr. Eller om trådstarter ikke synes det er noe å bevise, så er det uansett tegn på vanlig folkeskikk å poste bilder for nytelsens del, som takk for hjelpen. Dette vil dessuten hjelpe andre rikinger som en gang i fremtiden lider valgets kvaler, da forumbrukerne ikke nødvendigvis føler grunn til å være fullt så skeptiske lenger.

Expert Gurba sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    8,327
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Synes at denne tråden gir meg litt "vond smak i munnen". Det må kunne gå an å gi trådstarter "the benefit of the doubt". Vi trenger ikke å gå ut ifra at han bare prøver å gjøre seg interessant selv om han spør om produkter som går langt utenpå det folk med normal inntekt kan klare å kjøpe. Det er jo tross alt folk som har mer penger enn de fleste andre. Jeg tror vi gir trådstarter litt tid til å få levert TV'en, leid 5 polakker for å henge den opp og så ta noen bilder hvis han ønsker. Hvis det i ettertid skulle vise seg at dette bare er tull så får vi heller henge han ut etter alle kunstens regler da.

Intermediate Spareblære sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    1,060
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, mannen må jo få hengt opp TV-en først. La oss håpe han fotograferer polakkene også, slik at vi får se de misunnelige blikkene deres.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    37
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det slik at det bare er fattigfolk på forumet her? Alt det gromme utstyret som forhandles her i landet er til pynt? Butikkene kjøper det inn og tar tapet bare fordi folk her på forumet skal vite at det finnes?

Hvordan tror dere Oslo hificenter overlever feks? De har nå stort sett bare utstyr i den øvre prisklassen og ligger plassert på brygga med deretter husleie... WAKE UP, det er ikke alle som har lønn tilsvarende lastebilsjåfører, regnskapsførere, bi-skrullinger eller tilsvarende. I min bransje (IT) så vet jeg feks om mange som tjener en million pluss pluss og det er ikke bransjen man jobber i hvis man vil tjene godt engang. Meglere, advokater osv tjener alle sammen over en million kroner årlig med mindre de er skamdårlige. En kan fort tjene noen millioner årlig også.

Så hvis du da ser på cash flowen du har med en slik inntekt, er det rart at man kan slenge 200K på bordet for en tv? Nei.. Betyr det at vedkommende er eksepsjonelt rik? Nei... (han kan være det, men tv-kjøpet viser ikke noe slikt)

Betyr sutringen her inne at det er mange som burde få en reality check? Ja...

LiveLarger

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,538
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Folk må jo få bruke pengene på hva de vil uten at noen skal begynne å syte.
    Må bare si at de 10 tommene fra 60" til 70" er dyre. Er det 100" som er det største tv som er blitt laget?

Newcomer Ganda sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    112
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Razor
    Må bare si at de 10 tommene fra 60" til 70" er dyre. Er det 100" som er det største tv som er blitt laget?
    Ser ut som 150" har tronen nå.. Men jeg mener jeg har sett en 200" et sted..

Intermediate _LarZen_ sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Han kan jo ta turen til Elkjøp på vinterbro (tror det var der).

Litt vanskelig å se hvor stort det egentlig er...men om du ser på plakatene som henger på hver side av tv og hvor langt dem henger fra hverandre så ser du at dette er stoooort....

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    90
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kanskje det kan være 103" siden det står på plakaten

Intermediate jahnmar sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    911
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av lcdnorway
    +1

Hehe, dagens......

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    51
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan du se på prosjektor midt på lyse dagen? Nei!! For en idiot du er.
    Er tydelig å se det er noen som mangler folkeskikk her!!!Går an å være uenig MEN fremdeles oppføre seg som folk!!

Intermediate _LarZen_ sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av lcdnorway
    Hehe, ja det vet nå jeg også da :P

Tenkte heller det var litt vanskelig å se hvor stor den egentlig er på bildet og at plakatene på siden viste hvor stort det er

Intermediate Tigerberget sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    1,803
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Panasonic har en plasma på 150" med 4096x2160 oppløsning. Altså 4x Full HD..8)

Den ble vist frem første gang i 2008, så det er godt mulig man får noe enda større....og dyrere..

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    36
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Spareblære
    Undertegnede begriper ikke helt hvorfor enkelte personer skal kombinere høyfjellssol og TV-titting. Hvis da hensikten ikke er å vise frem TV-en for naboer, inntrengere eller andre forbipasserende utendørs, synes det å være fullstendig meningsløst. Rullegardiner finnes av en årsak. Sole seg kan man gjøre ute. Mange synes at det som er nytt og uvant for dem er stygt. Hvis TV var en helt ny ting, ville veldig mange synes at også det er stygt.
    Nåja, i mine stue har jeg orientert meg slik at jeg kan se tv OG utsikten på en gang. Dagslys er nå en gang viktig for helsen vår, og lyset stenges kun ute når solen står rett i øynene. Jeg vet ihvertfall at jeg ikke kan gå under de 63" jeg har nå. Alle andre tv'er virker som frimerker.

Alle snakker om 3D, men jeg har en følelse av at vi først vil få entusiastmarked for Kino-HD. Er ikke den standarden 4k pixler i bredden eller var det mer?

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan du se på prosjektor midt på lyse dagen? Nei!! For en idiot du er.
    Det finnes da lerrett som gjør at det funker som F. De koster fort 20k og oppover... men det funker som ****. Soundgarden HADDE dette før, men har tydeligvis gitt seg med det.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    76
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av LiveLarger
    Er det slik at det bare er fattigfolk på forumet her? Alt det gromme utstyret som forhandles her i landet er til pynt? Butikkene kjøper det inn og tar tapet bare fordi folk her på forumet skal vite at det finnes?

Hvordan tror dere Oslo hificenter overlever feks? De har nå stort sett bare utstyr i den øvre prisklassen og ligger plassert på brygga med deretter husleie... WAKE UP, det er ikke alle som har lønn tilsvarende lastebilsjåfører, regnskapsførere, bi-skrullinger eller tilsvarende. I min bransje (IT) så vet jeg feks om mange som tjener en million pluss pluss og det er ikke bransjen man jobber i hvis man vil tjene godt engang. Meglere, advokater osv tjener alle sammen over en million kroner årlig med mindre de er skamdårlige. En kan fort tjene noen millioner årlig også.

Så hvis du da ser på cash flowen du har med en slik inntekt, er det rart at man kan slenge 200K på bordet for en tv? Nei.. Betyr det at vedkommende er eksepsjonelt rik? Nei... (han kan være det, men tv-kjøpet viser ikke noe slikt)

Betyr sutringen her inne at det er mange som burde få en reality check? Ja...

LiveLarger
    Hei,

Det er vel ikke så rart at det er en sunn skeptis til denne tråden, synes ikke du det er rart at man måtte dra kortet med kr 201295kr, har handlet mye utstyr selv og faktisk dyrere en dette og da opererer vi med runde tall.
    Når det er sagt, det kan jo være en drømmekunde

Mvh
    Geir

Side 5 av 9 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 8 9 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •