Ny 70 tommer - Side 4

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 4 av 9 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 8 ... SisteSiste
Viser resultater 61 til 80 av 174

Tråd: Ny 70 tommer

Active
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    369
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Andreas21
    Å kjøpe seg en 70" tv til 200000 ser jeg på som skikkelig tull, men det er meg. Du kunne fått mye annet veldig bra for en mye mindre penge. Lykke til med surroundkjøpet, skal det stå i stil til tv prisen gleder jeg meg til å se hva du kjøper...:-D
    Hvis man er millionær hvorfor ikke? Penger er da ingenting. Kan kaste 10000kr ut av vinduet for morro skyld.

Intermediate Eleanor sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    714
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    [QUOTE=larskr]
    Sitat Opprinnelig postet av Eleanor
    Må innrømme at jeg blir veldig skeptisk til slike tråder som dette når en nykommer i forumet man vet veldig lite om, skal toppe alle andre og på en måte går inn for å vise hvor god råd vedkommende tilsynelatende har.

1. Hvis man har problemer med slike tråder, hvorfor ta seg tid til å kommentere dem overhodet.
    2. Hvorfor blande seg inn i andres prioriteringer og måter å vise sine lyster og behov på? Det er en grunn til at det finnes tver i denne prisklassen også; det finnes kjøpere.

Jeg oppfordrer heller til å gratulere men ny fantastisk tv. De færreste vil noen gang få oppleve en slik i egen stue. Kanskje det er nettop derfor noen har behov for å kalle slike kjøp for idiotiske osv. Ren misunnelse og jantelov.

Kom heller med forslag til resten av anlegget og hjelp vedkommende med å maksimere opplevelsen av hjemmekinoen sin!
    Håper du leser alt som skrives og ikke bare trekker tingene ut av sammenhengen.

Er dette TV kjøpet reellt, så er selfølgelig som du sier en gratulasjon på sin plass.

Active
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    369
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av MaW
    Tro det eller ei, det er faktisk marked for denne tven. Det er solgt 2 stk på Lørenskog. En til 175 000 og en til 165 000.... På 200 000 ER det lov å prute...

200 000 er sånn show off pris. "åå tv til 200 000 kr??? KUUULT" sier ola nordmann...

TVen er god, absolutt men en projektor i samme prisklasse gruser denne så det svir og litt til....

skal bli kult å selge den om et par år da!

men men.... Godt å se at Janteloven fortsatt ruler på avforum, som nevnt over...
    Kan du se på prosjektor midt på lyse dagen? Nei!! For en idiot du er.

Intermediate Eleanor sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    714
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av evgeny
    Det var da volsomt.

Ingen TV ser vel spesiellt bra ut hvis den står direkte i sollyset heller, så det å kunne blende ned og ha litt kontroll med hvordan lyset kommer inn er vel en fordel både med TV eller Projektor. Er enig i at en projektor krever mye mer nedblendig av lyset i rommet for å yte sitt beste, men har man lystett blending av alle vinduer i rommet der projektor oppsettet er, er det ingen problem å bruke projektor "midt på lyse dagen".

Edit: den største forskjellen som jeg synes det er med en stor TV og en Projektor, er hvordan man bruker disse til daglig.

En TV kan gjerne stå på og kjøre i bakgrunnen flere timer til dagen/kvelden mens man gjør andre ting. Synes ikke det er like enkelt å gjøre med en projektor, da man gjerne reduserer lyset i rommet osv.

Synes derfor en ja takk begge deler er den beste løsningen, der man f.eks har en 50" TV skjerm til vanlige TV sendinger, og f.eks kjører projektor til film og div sports sendinger osv, der man må følge mere med, og da gjerne på en 120" lerret...

Intermediate Denonbuster sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    2,513
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jøss, veldig bastant her.
    Klart man kan se på PJ på lyse dagen.

Her eks.

Intermediate Andreas21 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Drammen
    Poster
    3,730
    Takk & like
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Selfølgelig kan man bruke projektor midt på lyse dagen, det er bare å stenge lyset ute!:-D Å kalle folk for idiot er vel ikke akseptabelt her på forumet vil jeg tro?
    Mvh Andreas

THX II kalibratør. Projektor/TV.
    Software: Calman Pro og Lightspace
    Colorimeter: Klein K10A Spectroradiometer: Jeti 1501
    TPG: Murideo Fresco Six G og DVDO

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    76
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av JD
    Står vel enkelte demomodeller rundt omkring. Hvertfall her i Bergensområdet.

Hei,

Kunne du kommet opp med et navn på en av disse butikkene som muligens har denne som demo ts, Bergens området, er ikke sålang fra der jeg bor så muligens overkommlig å hente den der hvis tilbudet ikke er altfor dyrt selv om jeg på ingen måte regner med at det er veldig billigt heller.

Mvh
    Geir

Intermediate JD sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    2,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av GFE
    Hei,

Kunne du kommet opp med et navn på en av disse butikkene som muligens har denne som demo ts, Bergens området, er ikke sålang fra der jeg bor så muligens overkommlig å hente den der hvis tilbudet ikke er altfor dyrt selv om jeg på ingen måte regner med at det er veldig billigt heller.

Mvh
    Geir
    Mener jeg så en på Elkjøp enten i Åsane eller Fana. Mulig også på Expert Åsane, men er ikke sikker. Ellers så jeg også Panasonic PZ800 58" til 24 000,- hos BMH i byen.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    36
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vi vil ha bilder Min teori for TV er veldig enkel - det er ikke for stort før det renner over. Tror likevel en invistering på 200 lapper hadde sittet veldig langt inne på hjemmefronten selv om bankboken skulle tåle det. Det hadde nok i så fall vert nødt til å følges opp med solid smøring i gull og glitter.

Tror likevel en bankbok med den kredittgrensen hadde blitt fokusert mer mot ett dedikert hjemmekinorom. Med skjeling mot mange av de utrolig flotte prosjektene forumets medlemmer har realisert.

Active
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    369
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Andreas21
    Selfølgelig kan man bruke projektor midt på lyse dagen, det er bare å stenge lyset ute!:-D Å kalle folk for idiot er vel ikke akseptabelt her på forumet vil jeg tro?
    Å stenge lyset ute og sitte i stua midt på dagen i mørke er ikke mange som foretrekker. Bare hardcore kino entusiaster.
    Dessuten må prosjektor evt. henge oppe i taket og det syns mange er schøgt å ha i stua.

Intermediate Spareblære sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    1,060
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Snuble
    Vi vil ha bilder
    Jeg tviler nok ikke fullt så mye som en del andre her inne. Men bilder er uansett fint, både som bevis og for å dele herligheten med forumbrukerne. Dette er tross alt et entusiastforum. :)

Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    1,060
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Å stenge lyset ute og sitte i stua midt på dagen i mørke er ikke mange som foretrekker. Bare hardcore kino entusiaster.
    Dessuten må prosjektor evt. henge oppe i taket og det syns mange er schøgt å ha i stua.
    Undertegnede begriper ikke helt hvorfor enkelte personer skal kombinere høyfjellssol og TV-titting. Hvis da hensikten ikke er å vise frem TV-en for naboer, inntrengere eller andre forbipasserende utendørs, synes det å være fullstendig meningsløst. Rullegardiner finnes av en årsak. Sole seg kan man gjøre ute. Mange synes at det som er nytt og uvant for dem er stygt. Hvis TV var en helt ny ting, ville veldig mange synes at også det er stygt.

Intermediate OleM sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tigerberget
    Jeg kjenner folk som aldri tar seg en bytur med under 100.000 i cash på innerlomma.
    100k i cash? Virkelig? Høres tvilsomt ut synes jeg. De er vel i såfall av den tvilsomme sorten, dine bekjente...

Intermediate Tigerberget sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    1,803
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av OleM
    100k i cash? Virkelig? Høres tvilsomt ut synes jeg. De er vel i såfall av den tvilsomme sorten, dine bekjente...
    De er finansmeglere og eiendomshaier på Østlandet. Må bare legge til at de IKKE er mine omgangsvenner.:-D
    Kommentaren min var bare tatt ut av en sammenheng om at for noen så er ikke et par hundre tusen så mye penger.

Det er tydeligvis mange som ikke skjønner dette siden det skrives nedlatende kommetarer til en riking som vil bruke penger på noe de færreste av oss kommer til å kjøpe.

Han må liksom fremlegge bevis...bla bla bla.

Fullstendig latterlig.

Intermediate OleM sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tigerberget
    De er finansmeglere og eiendomshaier på Østlandet.
    Finansmeglere og eiendomshaier bruker vel kort slik som andre folk? Det er vel bare gangstere som går med 100k i cash?
    Du skjønner liksom tegninga hver gang noen drar fram en rull med cash...

Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    1,060
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men, det er uansett moro å se bilder av vidunderet, synes du ikke?

Expert Gurba sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    8,327
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Må innrømme at hvis jeg var stinn av gryn så hadde jeg hatt verdens største TV på stua. PJ hører bare hjemme i dedikerte kino-rom. Men det er meningen MIN.

Men bilder må vi ha. Det var et *******s mas når jeg fikk den usle 50"'ern min så da skal det jaggu ut bilder av 70"'ern din og.

Intermediate MaW sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Ajj....var da veldig da. Jeg satt å så på projektor på lyse dagen i helga. Trikset er et godt lerret og en lyssterk prosjektor... Men jeg er jo idiot så dette må jo være helt feil! Kan vel egentlig bare avslutte min avforum konto fordi jeg er så idiot...

Men for all del, jeg synes det er mer fornuftig å bruke 200 000 på en tv enn 100 000 på en CD-spiller!!

Active scanspeak sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    368
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    For Ikke å Snakke Om Dem Som Kjøper Kabler Og Stikk Kontakter Til Flerefoldige Tusener Av Kroner.
    Vet Ikke Om Det Er Noe Som Helst Smartere 8-) 8-)
    En Luring Her Skrev Noe Om å Selge Tv'n Om Ett Par år..??..
    En Lcd Har Vel En Levetid På En 30-50000 Timer Etter Hva Jeg Husker...han Trenger Sansynlig Ikke å Selge Etter Kort Tid Heller..han Har Sikkert Ikke Kjøpt Tv'n På Kreditt..
    Nei Gratulerer Med Knall Tv Sier Nå Jeg....kunne Lett Gjordt Det Samme Om Penger Ikke Betydde Noe..

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    238
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av scanspeak
    For Ikke å Snakke Om Dem Som Kjøper Kabler Og Stikk Kontakter Til Flerefoldige Tusener Av Kroner.
    Vet Ikke Om Det Er Noe Som Helst Smartere 8-) 8-)
    En Luring Her Skrev Noe Om å Selge Tv'n Om Ett Par år..??..
    En Lcd Har Vel En Levetid På En 30-50000 Timer Etter Hva Jeg Husker...han Trenger Sansynlig Ikke å Selge Etter Kort Tid Heller..han Har Sikkert Ikke Kjøpt Tv'n På Kreditt..
    Nei Gratulerer Med Knall Tv Sier Nå Jeg....kunne Lett Gjordt Det Samme Om Penger Ikke Betydde Noe..
    Tror aldri jeg har irritert meg mer over et innlegg Du har ikke caps lock på men klarer allikevel å skrive alle ord me STOR førte bokstav. Ble nesten svimmel.

TV til 200 K? Om en har pengene, hvorfor ikke? Noen liker dyre biler, båter, store hus osv. Hver sin smak.

Side 4 av 9 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 8 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •