Flere som ønsker proffkaibrering av bildeframviser i Bergen!?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    2,793
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Exclamation Flere som ønsker proffkaibrering av bildeframviser i Bergen!?

Hei alle sammen!

Jeg har undersøkt rundt kalibrering av min nylig innkjøpte flatskjerm. Jeg er i dialog med Bjørn Hegelstad fra HTTech og Lars Follestad fra Edge. Begge er interesserte, men de spør om det er flere i mitt område som kunne tenke seg proffkalibrering av sin bildefremviser. Grunnen til dette er at det totalt sett blir billigere for oss som ønsker det.

Er det noen som ønsker dette?

Jeg holder til i Bergensområdet

Intermediate orso sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    3,604
    Takk & like
    Nevnt
    4 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har tidligere vært interessert i få plasmaen min proff kalibrert, men nå kommer jeg til å skifte den ut innen 3-6 mnd. Usikker på om det blir behov da, og jeg kan desverrre ikke si sikkert når jeg kjøper ny skjerm. Men følger med på tråden og ser ann tiden det er snakk om og hva prisen blir.
    Jobber med akustikk og høyttalerutvikling

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    2,793
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ok!

Han sa det var tre stk i Bergen nå som ønsket. Forstod "grensen" lå på 5stk, så er bareå hive seg på

Guru Snickers-is sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    11,171
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ikke glem AK da, som bor, om ikke i Bergen så i hvertfall på vestlandet. Han beviste vel til fulle hvilken kapasitet han er på billedkalibrering på treffet i februar.

Intermediate g-h sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    1,047
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Snickers-is
    Ikke glem AK da, som bor, om ikke i Bergen så i hvertfall på vestlandet. Han beviste vel til fulle hvilken kapasitet han er på billedkalibrering på treffet i februar.
    Etter at Bjørn påsto at Shrek faktisk skulle være GUL på Hificenter treffet i Stavanger for noen år siden har all kredibilitet forsvunnet for min del.

Sikker på at AK blir med meg en tur til Bergen for et par kalibreringer. Tipper han er billigere enn httech også (uten å gjøre dette til en prisjakt-tråd).

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    2,793
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har faktisk prøvd å få fatt i Ak per PM her på forumet, men har ikke hørt fra han enda

Jeg venter på svar fra han, og det hadde jo vært aldeles supert om han hadde hatt anledning til et eller flere slike oppdrag!

Lars fra Edge er mest sannsynlig ledig neste uke, så hvis ikke Ak kan blir det mest sannsynlig han. Dog, hvis Ak er interessert og har anledning er det ikke tvil, men vi får vel først vente på svar fra ham

Edit: Jeg kan jo opplyse om at HTTech tar 2000kr for en kalibrering opp mot to kilder og Edge tar 2500kr. HTTech venter til de har fem stykker i området, det gjør ikke Edge. Så vet dere iallfall hvilke priser de opererer med. Heavy pris, men men. Vi får krysse fingrene og håpe på svar fra Ak og høre hva han evt. tar

Har du anledning til å høre med han g-h?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •