Samsung LE46B535 eller tilsvarende - Tips

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Samsung LE46B535 eller tilsvarende - Tips

Hei
    Det er på tide å bytte ut CRT tv'n. Har ikke lyst til å bruke mer enn 8-10 tusen. 40" tror jeg kan bli litt lite over tid så har lyst til å gå for en 46". Sitter et stykke unna tv og kommer til å bruke den mest til TV, spill og noe til film (i den rekkefølgen).
    Har sett at Samsung LE40B535 kom bra ut i test på Dinside.no. Lurer derfor på om noen har den samme tv'n i 46" og kan komme med litt erfaringer.
    Er det noen andre tv'er jeg burde vurdere? Noen vil kanskje si jeg heller burde legge pengene i en bra 40-42" enn å bruke penger på å få en billig 46"...

Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    123
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av golfdude
    Hei
    Det er på tide å bytte ut CRT tv'n. Har ikke lyst til å bruke mer enn 8-10 tusen. 40" tror jeg kan bli litt lite over tid så har lyst til å gå for en 46". Sitter et stykke unna tv og kommer til å bruke den mest til TV, spill og noe til film (i den rekkefølgen).
    Har sett at Samsung LE40B535 kom bra ut i test på Dinside.no. Lurer derfor på om noen har den samme tv'n i 46" og kan komme med litt erfaringer.
    Er det noen andre tv'er jeg burde vurdere? Noen vil kanskje si jeg heller burde legge pengene i en bra 40-42" enn å bruke penger på å få en billig 46"...
    toppmodellen til lg 50 ps8000 koster 9999kr på komplett. denne er satt ned kraftig. mer tv for pengene en samsungen.

Komplett.no - LG 50" Plasma-TV 50PS8000

edit satt opp igjen.

10500 hos netonnet og pixmania

Full HD plasma-TV! LG 50PS8000

LG PLASMA SKJERM 50PS8000 kjøp billig sammenligne pris tilbud

Newcomer christopher89 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    15
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bør også vurdere 47lh4000, der får du en tomme ekstra pluss 100 hertz.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •