Lg lcd

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6

Tråd: Lg lcd

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Lg lcd

Hei!

Skal kjøpe ny tv, men er veldig grønn på området så håper none kan bidra.

Har bestemt meg for en Lg tv da jeg syntes bilde var svært godt på den samtidig som det kosmetiske vil passe fint inn i stuen.
    Jeg hadde egentlig bestemt meg for en LG 42lh4000 til en pris av 11K på Lefdal, helt til jeg kom over tven på komplett. no til ca 7K. Da ble jeg fort usikker, er dette den samme tven som i butikken (samme generasjon, funskjoner etc)? Så her også at det var Lg i både 5 og 7 tusen serien. Så da spør jeg. Bortsett fra 200hz teknologi på 5000 serien hva er egentlig forskjellen på disse tre generasjonene? Er det verdt å betale både 2 og 3 tusen mer for en slik tv kontra 4000serien. Neste spm er det med Intelligent sensor. Har hørt snakk om at den har til uvane å stille bilde inn etter hva den tror er det beste uten mulighet for å overstyre den?

Håper noen kan utdype litt, slik at ikke jeg kjøper katta i sekken!

Intermediate MaW sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Normalpris på 42LH4000 på elkjøp er 7995 eller 8995 så dette er en overpriset butikk og pass deg for de...

Disse er også selvfølgelig mulig å få billigere på nett.

42LH4000 og 42LH5000 er ganske like, men LH5000 har kommet meget bra ut i tester. Du får overaskende naturlige bilder med den og den behandler bevegelser meget bra. Sortnivået er så som så, men man får knapt bedre til prisen.

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    3,571
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Takk!

Jeg vil bare rette en stor takk til trådstarter som "sparte" meg for 1500.- i dag. Jeg kjøpte for 28 dager siden en 42" LH4000 for 8995.- på Elkjøp. Prisen var da 9995.- Prutet altså en høvding. Fikk da øye på denne tråden i går og tok turen til Elkjøp i dag. Fikk da tilbake 1500.- som jeg handlet BR filmer og en Scart kabel for.

Årsaken til at jeg ikke fikk dekket hele mellomlegget mot Komplett var frakt og at Komplett har kun 1 års garant og at de driver med parallellimport (ref. selger hos Elkjøp). Elkjøp har 3 års garanti. Stemmer dette?

Jeg er forøvrig storfornøyd med min først "tynnass-tv"! Til 7k kan jeg godt anbefale LH4000!!!

Intermediate DrErling sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    4,087
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Godt å se at jeg ikke har skutt totalt feil når jeg anbefalte 42LH5000 til "gamlingene" mine.

De var litt skeptiske til å bestille tven fra "internettet", men det skal nok gå bra. :wink:

Intermediate Ingeniør'n sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,104
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Konrad
    ....Komplett har kun 1 års garant og at de driver med parallellimport (ref. selger hos Elkjøp). Elkjøp har 3 års garanti. Stemmer dette?
    Det var nytt for meg og - tviler - men har de det er det jo bra og den må være bedre en reklamasjon eller så kan de ikke kalle det garanti. Interessant å vite betingelsene, hvis de/du ikke blander sammen med forsikring du kan kjøpe av de til blodpris (ellers hadde de vel ikke pushet den slik...)
    Stereo: Passlabs X250.5|Xindak Muse 1.0|AudioGD NFB27|Classe CP-500|Rega P3|Squeezebox|Martin Logan SummitX|Velodyne CHT10R
    Kino:Rotel RSP1572/RMB1575|Oppo BDP103|Boxee Box|Pioneer KRP-500M|Focal Elektra1027be/Profile908|SVS 2039PC+ med mer

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Flott Konrad! Heter tven lh4000 på elkjøp, for kan nemlig ikke finne den på webshopen deres :S Men tilbake til tråden, er det noen som kan fortelle litt om forskjellen på lh4k, kontra lh5k og 7k? må bestille til uken, men litt usikker på hvilken jeg skal gå for..

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •