Philips 9704H er nå i salg hos Elkjøp

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 19 av 19
    Intermediate _LarZen_ sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Philips 9704H er nå i salg hos Elkjøp

Det er garantert fler der ute som vet at Philips leverer noen utrolig bra skjermer.

Nå er EISA vinneren for beste LCD-TV 2009-2010 Philips 9704H serien endelig i salg hos Elkjøp!!

Philips har altid hatt noen utrolige skjermer og dereter noe stivere priser en endel andre, det har nok ikke forandret seg mye.

40PFL9704H går for 19995,-
    46PFL9704H går for 24995,-

Jeg har Philips Cineos 32PF9731D som er EISA vinner i 2006 og den imponerer fortsatt meg, men må si denne nye serien fristet meget.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    51
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hele 9000-serien til Philips er knallgod.
    Selv er jeg en lykkelig eier av en 47PFL9664H.
    Ambilight Spectra er rett og slett avhengighetsskapende.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    179
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det noen butikker i Oslo som har den på utstilling nå.
    Jeg var innom Elkjøp / Skøyen sist lørdag og da hadde de ingen 9000 modeller utstillt.

Intermediate MaW sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lørenskog hadde den 46" i utstilling i dag, like ved Bose rommet...

Fytte rakkern for en pen tv. Og bildet er heller ikke mye å si på, selv om Philips roter det til med masse drit som står på å føkker opp bildet. Sortnivået er vel noe av det bedre jeg har sett... 8)

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    63
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av MaW

Fytte rakkern for en pen tv. Og bildet er heller ikke mye å si på, selv om Philips roter det til med masse drit som står på å føkker opp bildet. Sortnivået er vel noe av det bedre jeg har sett... 8)
    Går det an å skru av alle disse ekstra bildebehandlingsgreiene som Philips er så "gode" på slik at man får et mer rent / normalt bilde ? eller ?

Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du kan skru av det meste, men for meg så virker det fortsatt FOR unaturlig... Men det er jo derfor vi har plasma... Jeg klarer fortsatt ikke å like bildene til Philips, men utseende på tven og sortnivået imponerer!

Det er jo fullt mulig dette kan kalibreres bort, og Kino modusen er definitvt den som er best. Alle de andre innstillingene ser helt jævli ut. Men dette er smak og behag. Den vant jo tross alt EISA for beste LCD tv i år, så det må jo være en grunn.

Skal kikke litt mer på den seinere...

Active
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    485
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da blir det en tur inn om Lørenskog på veien hjem fra jobb i morgen ettermiddag. Dette gleder jeg meg til!!! Holder på med å manipulere kona, så får vi se hvor mye jeg forteller henne at tv-en faktisk kosta. Hun trenger jo ikke se fakturaen.

Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror det er en del leveringstid på den foreløpig...

25000 er jo ingenting for en tv. tenk på det man betalte for 4-5 år siden? :-P

Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har kikket litt mer på denne nå. Gikk utifra kino modus og justerte litt her og der, og nå er min mening rundt denne tven ganske annerledes. 9704H har kanskje noe av det råeste bildet jeg har sett. Den er ikke i nærheten av min ps50b855 når det kommer til farger, men dette kan sikkert kalibreres slik at gapet blir litt mindre, men når det kommer til sortnivå, kontrast og dybde i bildet er denne helt konge. Fyrer man også opp 200 hz'n så er bevegelse nesten så og si perfekt og her gruser den Samsungs led serie.

Jeg må si jeg er utrolig imponert over Philips, men den eneste serien de har som duger i mine øyne er nettopp denne 9000 serien.

Denne burde sjekkes ut av de som
    ønsker en rå tv i et utrolig kult utseende. Vurderer faktisk å bytte ut min 855 med denne!

dette er definitivt en av årets beste tver...

Active
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    485
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var også en rask tur innom på fredag for å se på denne. Fikk ikke det hakesleppet jeg hadde forventet. Umiddelbart inntrykk av bilde var at sort virkelig er sort, men jeg opplevde at mørke sener ble veldig mørke og det ble vanskelig å skille de ulike delene på bildet. Mulig at dette er et mer korrekt bilde, men i en opplyst butikk fikk jeg ikke helt godfølelsen.

Designet er jo en veldig individuell sak, men jeg falt heller ikke umiddelbart for kombinasjonen av grått og sort. Skulle gjerne ha sett denne tv-en i andre omgivelser, men tror nok ikke det blir denne nå.

Det nå er lenge siden (3 år) jeg faktisk har sett aktiv etter ny tv og må bare innse følgende:
    - Forskjellene mellom tv-ene i det øvre prisskiktet har blitt mye mindre og de fleste leverer veldig bra bilder!
    - Design har faktisk en god del å si for meg og nå heller jeg mer mot en tynn god tv ala edge-LED enn en tykk litt bedre tv med local dimming.

Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Faktisk litt enig med det sorte. At ting blir veldig mørkt, men dette tror jeg lett kan kalibreres bort. Skal ta meg en runde å se om jeg finner noen erfaringer på nett, evt. Innstillinger så kanskje det er mer å hente, noe jeg er ganske sikker på.

For min del håper jeg børster metal blir neste års tv trend. Philips er godt i gang, sharp er så vidt med så får vi se hva det blir til.

9704 står hvertfall på ønskelista mi, som første Philips i historien. :-P

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    1,474
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    For min del håper jeg børster metal blir neste års tv trend. Philips er godt i gang, sharp er så vidt med så får vi se hva det blir til.
    Børstet metall er ok, så lenge det er SORT.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    152
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    philips sine 9-serier har alltid vært i teten hva bildekvalitet angår spør du meg. har en 37pf9631 som fremdeles leverer gode bilder her i min stue, og vi snakker da om en 3 år gammel TV...

Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av T 2
    Børstet metall er ok, så lenge det er SORT.
    Er med på den og jeg...

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2008
    Sted
    Askim
    Poster
    118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    For meg er philips litt i klasse for seg selv, spesielt på SD signaler. På HD er det ikke så mye som skiller TV'ne i Toppklassen, selv om jeg mistenker at Pioneer Plasma 9nd gen. ennå har et ørlite overtak på HD materiale.

For meg er dog ingen tvil, Philips 9704H 46" stikker av med total seieren, og det er den jeg har bestilt.
    Nothing is impossible! The impossible just takes longer to accomplish...

Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    54
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Si fra om noen ser noen reviews noen plasser, evt noen har mottatt et eksemplar selv - da er det bare å komme med inntrykk og bilder

Intermediate _LarZen_ sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Blir helt i ekstase over denne skjermen...er noe dyr synes jeg om en tenker på Samsung sin 55" led til samme pris.

Men har kun sett Samsungen så godt mulig Philipsen vil blåse av tvil bort..håper noen lokale snart får den på utstilling.

Intermediate Vincent_vega sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    2,338
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Husk på at Samsung har sidemonterte led's, Philips har derimot led's bakom selve bildepanelet 8)

Philips FTW!

Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Samsungs LED skjermer er jo lagd for butikk så disse ser kanskje noe bedre ut i butikk, men hvis du faktisk setter deg ned en god stund og sammenligner så ser du at Philipsen er rimelig overlegen... 8)

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •