Plagere dere med nok en billig 32" tråd. Den forige jeg hadde om Thomson sin ble jo litt populær, så det er tydelig at det er flere som leter etter en best mulig tv, til minst mulig penger.. He he!

Vel, var å tittet på denne som de har på tilbud denne uka. Var bare koblet opp med en haug andre på en dvd spiller, men bildet var ok synes jeg. Det var ikke stilt på noen av tv`ene, alle var rett ut av eska.

Tror jeg slår til med en slik en, er jo flott med en dvd innebygd så man slipper noen stereobenk eller lignende. Skal ha den på en hytte.

Men jeg kom til å tenke på en liten sak. Har hytte i Svergie, og får idag signal gjennom kabel. Har ikke noen dekoder, og har ikke fått noen inputs på om dette kommer. Er det noen som har en formening om jeg kan få signal kun gjennom kabel i "evig" fremdtid?? De har jo kommet lenger i utbyggingen i svergie så vidt jeg kjenner til, så det er kanskje en mulighet at det funker på en eller annen måte uten dekoder der? Dette er et felles kabelanlegg med hyttene rundt. For om dette ikke varer evig er jeg egentlig mer hypp på tv som er klargjort for "kort", enn en dvd spiller..

Fint om noen som skjønnte problemet mitt, kunne si et par ting angående nevnte dekoder/ikke dekoder problemet.

Til slutt, står i smartclubavisa at kontrast er 1000.1. Stemmer dette, og er det i tilfelle utrolig lite?