Hjelp til valg av TV! 5-10 000,-

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hjelp til valg av TV! 5-10 000,-

Hei, jeg setter umåtelig stor pris på all hjelp jeg kan få til navigering av TV-jungelen! Jeg sikter på en TV til mellom 5-10.000kr, men vil gjerne holde meg under 8000. Jeg vet rett og slett ikke hva det jeg trenger koster.

Bruk:
    TVen skal brukes hovedsaklig til spilling av film og serier via PC/XBOX, samt xbox-spilling. Vanlig TV-titting holdes på et minimum.

Mine behov:
    HD/HD-ready: Jeg vil se en del filmer i 720p og tenker jeg går for HD-ready.
    Sortinivå: Ingenting er som skikkelig svart, så dette er viktig.
    Kontrast og farger: Dette setter jeg høyt og vil selvfølgelig ha beste mulige bilde for pengene.
    Lysstyrke: Vanskelig å si at jeg IKKE vil ha en lyssterk skjerm, men vil ikke ha det særlig lyst i rommet når jeg ser TV så dette blir mindre viktig.
    Brukervennlighet: Jeg er ingen lyd&bilde spesialist, og vil helst slippe å sitte FOR mye å knote med innstillinger. Noe er dog greit, og litt av sjarmen med å kjøpe seg noe nytt!
    Design: Vektlegges ikke veldig mye, men er vanskelig å si før jeg faktisk ser TVen.

Jeg er åpen for at jeg kan ha andre behov jeg ikke har tenkt over!

Størrelse: Jeg blir sittende ca 2.5m fra TVen, hvilken størrelse er optimal?

Plasma/LCD, produsent: Jeg er åpen for begge, men heller foreløpig mot plasma.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    100
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Selv sitter jeg ca 2 meter fra TVen, og jeg synes det fungerer bra med 50", kunne ikke tenke meg noe mindre.

I din prisklasse har jeg to TVer å anbefale, den ene er LG sin 50PS3000, en billig modell med godt bilde. Ellers ville jeg gått for denne samsungen, som jeg valgte selv, og er veldig fornøyd med. Tror ikke at forskjellen på bildet er så veldig stor på de 2 modellene, men jeg likte designet på samsungen bedre så jeg tok den.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •