Nye, billige og super spennende LED-tver fra Sharp - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 40 av 40
    Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    1,342
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Testene hos flatpanels.dk synes jeg ofte er svært mangelfulle. Men denne TV'n virker å være ganske oppskrytt.

Skjermen benytter jo ikke "Local Dimming" ... Og vips så er hele fordelen med LED borte. Eneste fordel vil være litt lavere strømforbruk. Tipper man finner både 1 og 2år gamle LCD skjermer fra konkurentene som lett vil gi brukerene en langt bedre bildekvalitet.

Active
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    307
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AndyMcnebb
    Testene hos flatpanels.dk synes jeg ofte er svært mangelfulle. Men denne TV'n virker å være ganske oppskrytt.

Skjermen benytter jo ikke "Local Dimming" ... Og vips så er hele fordelen med LED borte. Eneste fordel vil være litt lavere strømforbruk. Tipper man finner både 1 og 2år gamle LCD skjermer fra konkurentene som lett vil gi brukerene en langt bedre bildekvalitet.
    Lokal dimming er jo ikke hele fordelen til LED. Og om man finner bedre skjermer som er 1 til 2 år gamle er jo ikke så relevant, spørsmålet er om man finner bedre skjermer i samme prisklasse.

AtW

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tbkagder
    Gresset: vurderer le600 selv. Nå som du har hatt den i noen dager, hva er din oppfatning av den? Har du forandret mening i forhold til den første dagen du hadde den?

Vet du om det finnes noen form for "game mode" på den? Finner ingenting på nettet om dette.
    Hei tbkagder. Sorry litt sein tilbakemelding her..
    Har nok endra litt oppfatning nå ja, og det er at denne definitivt går i retur.
    Det er så mye støy i bildet at det rett og slett blir irriterende og ikke minst slitsomt å se på. Vel og merke ikke alle sendinger er like ille, men foreløpig jo ikke alle sendinger i HD så kvaliteten varierer veldig fra kanal til kanal..
    Når bildet er i HD og det er rolige bilder, helt super kvalitet! Men med en gang det er raske bevegelser så henger ikke bildet med..
    Den er enormt dårlig på motion-handling, (mulig at det er fordi den er 50hz, men tror ikke hele forklaringen ligger på det). Fotballkamp kan du bare glemme, de hvite stripene på banen "beveger" seg og du ser til og med pixlene i dem.. Selv når kameraet beveger seg bare litt.. Jeg sitter ca 3-3,5 m fra TV´en. (2,5 på det nærmeste).
    Har observert litt for ofte både horisontal og vertikal banding, altså striper i bildet.
    Fargene er også helt umulig å få maks bra. Kan bli veldig bra innstilt på én kanal, men skifter jeg til neste kanal så er fargene dårligere.

Det er flere modes på den, både film og spill-mode.
    Har ikke testet spill på den, men har sjekket Blue-Ray men med vanlig DVD, super kvalitet sånn farge/skarphet messig, men fortsatt ikke optimal på motion-handling.

Det er godt mulig at her fins flere innstillinger som kan gjøre bildet bedre, men da er det i så fall bare eksperter på området som kan gjøre noe med det vil jeg tro?.. Har pløyd gjennom manualen og lett på nett men finner ikke noe som kan gjøre det bedre.

Men jeg har som sagt GET og Get´s HD PWR boks, ser at denne sender i 1080i, og ikke i 1080p, har noen av dere med litt mer peiling her en formening om det kan påvirke bildekvaliteten såpass som jeg har beskrevet??

Forsøker legge ved et bilde her som et grellt eksempel. En genial ting med TV´en er at man kan fryse bildet..
    De "rundingene" i bakgrunnen er faktisk firkanter, mønster i tapetet på veggen bak. Bildet beveget seg ikke raskt her, og i tillegg sees det tydelige "linjer" rundt hånden til venstre. Det til høyre er faktisk en hånd det og..
    Denne bildekvaliteten er typisk for eldre filmer har jeg sett. Dette var en film som gikk på TV.

Ikke akkurat TV verdt å betale 14000 kr for er min konklusjon.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    61
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for svar. Kjøpte tven tidligere i dag. Er enig om at det er mye støy i bildet, men skal prøve å stille på den. Håper dette fikser litt.

Et mye alvorligere problem er at jeg har koblet GET pvr dekoderen med scart inn i tvens scart port 1. Når jeg har stilt dekoderen til RGB output, faller bildet ut etter få minutter og blir erstattet av horisontale streker. Når jeg velger at dekoderen skal bruke composite output har jeg ikke dette problemet, men da er til gjengjeld bildet elendig. Virker som det er noe galt med RGB inputen i scart kontakten på tven. Har prøvd å bytte kabel også, men det samme skjer.
    Har du lagt merke til noe som ligner på dette?

Et annet problem er, som du sa, at det er veldig mye etterslep i bildene. Jeg trikset med innstillingene slik at jeg fikk fjernet det meste av etterslepet, men da henger bildet igjen på lyse punkt i bildet... Tror nok denne går i retur på mandag om jeg ikke finner på noe genialt i morgen.

I tillegg er synsvinkelen veldig begrenset. Den oppgis til 178 grader, men beveger du deg fra midten av skjermen forsvinner fargene raskt.

Siste ting. Lyden er utrolig dårlig. Lite definert og veldig tynn.

Dette er inntrykkene etter mine første tre timer med denne tven. Skuffa.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tbkagder
    Takk for svar. Kjøpte tven tidligere i dag. Er enig om at det er mye støy i bildet, men skal prøve å stille på den. Håper dette fikser litt.

Et mye alvorligere problem er at jeg har koblet GET pvr dekoderen med scart inn i tvens scart port 1. Når jeg har stilt dekoderen til RGB output, faller bildet ut etter få minutter og blir erstattet av horisontale streker. Når jeg velger at dekoderen skal bruke composite output har jeg ikke dette problemet, men da er til gjengjeld bildet elendig. Virker som det er noe galt med RGB inputen i scart kontakten på tven. Har prøvd å bytte kabel også, men det samme skjer.
    Har du lagt merke til noe som ligner på dette?
    Et annet problem er, som du sa, at det er veldig mye etterslep i bildene. Jeg trikset med innstillingene slik at jeg fikk fjernet det meste av etterslepet, men da henger bildet igjen på lyse punkt i bildet... Tror nok denne går i retur på mandag om jeg ikke finner på noe genialt i morgen.

I tillegg er synsvinkelen veldig begrenset. Den oppgis til 178 grader, men beveger du deg fra midten av skjermen forsvinner fargene raskt.

Siste ting. Lyden er utrolig dårlig. Lite definert og veldig tynn.

Dette er inntrykkene etter mine første tre timer med denne tven. Skuffa.
    Heisann!
    Du har ikke HD pakken fra Get? Altså både digital kabel og boks? Ikke HDMI-kabel?
    Antar det er den du har men hvis ikke bør du anskaffe deg det, for ellers er jo hele poenget med å ha en full HD-TV borte.. En HD TV vil ikke gi deg HD bilde dersom du ikke har digital kabel/ boks, skjønt bildet skal jo bli vesentlig bedre med en dekoder selv på analog.

Men det høres uansett rart ut det du opplever, har ikke opplevd det med min.
    Men jeg bruker kun HDMI siden det gir digital overføring og dermed full HD, har brukt scart kabel også for sammenligning og bildet blir vesentlig dårligere med scart. Har scart på EXT2 og opplever ingen problemer med det. Du har valgt riktig input via fjernkontrollen? Har du flere kabler koblet til TV´en?
    Vil tro det er et eller annet innstillingsgreier som ikke er korrekt.. ?

Støyen i bildet blir jeg ikke kvitt, uansett hvilke justeringer jeg har forsøkt.. Hva slags justeringer har du kommet frem til som har fjernet noe av etterslepet??
    Tok det ellers noe av støyen i bildet? Hos meg ser det liksom ut som små gjennomsiktige bølger i front av bildet når kameraet beveger seg rolig fra en kant til en annen mot en nær bakgrunn i bildet. Har også lagt merke til at hudfargen i ansiktet til personer som filmes ganske nært og er i bevegelse, så henger liksom den litt mørkere "skyggedelen" av hudfargen igjen og ser pixlete ut... Sett det?

Synsvinkelen syns jeg faktisk ikke er ille, vil tro du kanskje vil oppleve en klar forbedring der dersom du bruker HDMI.? Jeg sitter nå i ca 170 graders vinkel og har ingen problemer med å se bildet og farger. EDIT: Det er i vinkel fra sidene at den horisontale bandingen vises best, aller best mot lys bakgrunn. Ser ut som en anelse grønne striper på tvers av hele hele skjermen..
    Men lyden er jo helt fantastisk dårlig ja.. Skru opp volumet litt og lyden vrenger seg helt... Den lille batteridrevne radioen jeg har i dusjen har jo bedre lyd enn denne..

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    61
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har ikke HD pakken, nei. Bruker den gamle pvren. Er egentlig filmnerd, ikke tv-nerd. Ser mye på blu-ray. Stort sett bare kona som ser på tv.

Det er dessverre ingen innstillinger som er feil. Det funker jo en stund før bildet faller ut. Så snart jeg velger at pvren skal bruke composite oputput forsvinner problemet, men da som sagt med dårligere bilde.

Da jeg reagerte på synsvinkelen så jeg på en blu-ray, så det er ikke der problemet ligger. Kona reagerte også på at fargene så veldig pastellaktige ut fra der hun satt.

For å være helt ærlig husker jeg ikke helt hvordan jeg fikk bort etterslepet. Jeg skrudde til slutt av all automatisk bilde "forbedring" og justerte lyset veldig ned. Er ikke sikker, men tror det var da jeg så forbedring. Mye av støyen i bildet forsvant også da jeg justerte ned backlightingen.

Jeg synes, med unntak av støy, at bildet er ganske bra. Hadde ingen av de andre problemene (dårlig lyd, etterslep, at bildet faller ut og at lyse felt i bildet henger igjen) vært der tror jeg at jeg hadde beholdt den.

Fikk to uker returrett på Lefdal. Gir den morgendagen, så får vi se om den shippes tilbake. Ser sånn ut nå, dessverre.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja da høres det ut som det er noe galt med hele TV´en.. En "mandags-TV" du har fått..
    Men det er synd ja, for i utgangspunktet har den jo krystallklare bilder.
    Var jo superfornøyd sånn første timen da jeg plugget den på.. En helt klar oppgradering i selve bildet, ingen tvil om det..

Men med all støyen i bildet jeg ikke blir kvitt, så for min del går denne i retur, uten betenkning.
    Ser mye TV jeg da , så jeg vil jo ha en TV som er god på SD materiale og..
    Syns også fargene er oversaturerte, sort blir så sort at detaljer blir borte, og det samme med hvit.. Har justert så mye som mulig på fargene for å forsøke "dempe" dette uten at det går på bekostning av de andre fargene, blitt noe bedre men fortsatt syns jeg bildet blir alt for mørkt ved mørke scener..
    Kunne nok levd med det hadde det ikke vært for den påfallende uroen i bildet, bandingen, endring i farge/-temperatur fra kanal til kanal og etterslepet..

Si fra om du finner noe genialt i løpet av morgendagen da!
    Og ihvertfall må du si fra hva du bytter til dersom det ender med det..
    Selv vurderer jeg en av de nyere Philips´ene, helst på 8000-9000 serien..
    Sortfargen på 7304 tror jeg det var, var like god som på LED´ene.. Fikk anbefalt den men var litt for nysgjerrig på LED...8)

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    81
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nysgjerring på led?
    Mange som venter på LG led som kommer nå snart, og med de produktene LG har lansert siste tidene, så tror jeg faktisk dette kan bli bra.
    Hvis de ikke har absurd pris da.. men LG har vært snille sånn sett

Active
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    307
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for erfaringer fra Gresset og tbkagder. Bare for å få det helt klart, dere har hovedsaklig problemer når det er SD-kilder? Situasjonen er langt bedre når det er HD over HDMI man bruker?

AtW

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ATWindsor
    Takk for erfaringer fra Gresset og tbkagder. Bare for å få det helt klart, dere har hovedsaklig problemer når det er SD-kilder? Situasjonen er langt bedre når det er HD over HDMI man bruker?

AtW
    Hos meg er det mye støy og etterslep uansett kildemateriale, men verst på SD-sendinger/eldre filmer.
    Bruker kun HDMI da jeg har Get HD pwr boks, så kilden er digital, men de fleste kanalene sender jo ikke i HD enda. Mulig det kan bety forskjeller for hva du har som kildemater til TV´en.. Men ser også pixler, etterslep og støy i bildet fra Blu-Ray.
    Farge og skarphetsmessig er jo bildet helt supert, ingen tvil om at LED løfter et betydelig hakk fra vanlig LCD, men det hjelper lite syns jeg når TV´en ikke klarer levere et bilde uten støy og irritasjonsmomenter..
    Hadde Sharps XD1E før denne, 50hz den og, men XD1E var overlegen denne i å gi særdeles gode bilder uansett om det var SD eller HD..

Active
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    307
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gresset
    Hos meg er det mye støy og etterslep uansett kildemateriale, men verst på SD-sendinger/eldre filmer.
    Bruker kun HDMI da jeg har Get HD pwr boks, så kilden er digital, men de fleste kanalene sender jo ikke i HD enda. Mulig det kan bety forskjeller for hva du har som kildemater til TV´en.. Men ser også pixler, etterslep og støy i bildet fra Blu-Ray.
    Farge og skarphetsmessig er jo bildet helt supert, ingen tvil om at LED løfter et betydelig hakk fra vanlig LCD, men det hjelper lite syns jeg når TV´en ikke klarer levere et bilde uten støy og irritasjonsmomenter..
    Hadde Sharps XD1E før denne, 50hz den og, men XD1E var overlegen denne i å gi særdeles gode bilder uansett om det var SD eller HD..
    Ok, hva slags støy er det egentlig du tenker på? ALle blu-rays har jo endel grain, pga opplsøningen ser man jo ganske tydelig støyen som kommer i selve filmingen på bildet. Men at det er problemer med etterslep er jo definitivt en ulempe, hadde vært interessant å se hvordan le600 og le700 var i forhold til hverandre på denne fronten.

AtW

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tja, hvordan beskrive støyen i bildet.. Et tappert forsøk:
    Som jeg forsøkte beskrive litt ovenfor så er det akkurat som gjennomsiktige "bølger" i front av bildet som sees når kamera beveger seg rolig fra en side til en annen, mørkere partier i hudtoner i ansikt "henger igjen/ beveger seg", (ikke som ghosting), linjer i bildet beveger seg, som f.eks. de hvite stripene på fotballbanen, en person har på seg en jakke med smale striper, persienner i bakgrunnen.. Sånne type linjer blir veldig urolige når kamera beveger ørlite på seg. Det er kjempeirriterende å se for det er så veldig tydelig.. Det kommer gjerne flere farger inn i bildet der linjene beveger seg..
    Har også sett det på blu-ray med f.eks. en skog i bakgrunnen, de tynneste trestammene "beveger" seg, så der er det ikke noe særlig forskjell på om det er SD eller HD.. Uansett burde denne TV´en klare å tygge SD materiale mye bedre enn det den gjør.
    Se forøvrig bildet jeg postet, der ser du tydelig hva jeg mener med støy og etterslep/ dårlig motion-handling..
    Er klar over graining og korning pga oppløsningen, og mye kan jeg fint leve med men summa summarum blir det for mange momenter som trekker ned..

Er også nysgjerrig på LE700 i forhold til denne, om det virkelig er Hz som er avgjørende her. Men har egentlig en mistanke til at der kan være andre momenter som trekker ned kvaliteten, f.eks. tuneren..?

Active
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    307
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gresset
    Tja, hvordan beskrive støyen i bildet.. Et tappert forsøk:
    Som jeg forsøkte beskrive litt ovenfor så er det akkurat som gjennomsiktige "bølger" i front av bildet som sees når kamera beveger seg rolig fra en side til en annen, mørkere partier i hudtoner i ansikt "henger igjen/ beveger seg", (ikke som ghosting), linjer i bildet beveger seg, som f.eks. de hvite stripene på fotballbanen, en person har på seg en jakke med smale striper, persienner i bakgrunnen.. Sånne type linjer blir veldig urolige når kamera beveger ørlite på seg. Det er kjempeirriterende å se for det er så veldig tydelig.. Det kommer gjerne flere farger inn i bildet der linjene beveger seg..
    Har også sett det på blu-ray med f.eks. en skog i bakgrunnen, de tynneste trestammene "beveger" seg, så der er det ikke noe særlig forskjell på om det er SD eller HD.. Uansett burde denne TV´en klare å tygge SD materiale mye bedre enn det den gjør.
    Se forøvrig bildet jeg postet, der ser du tydelig hva jeg mener med støy og etterslep/ dårlig motion-handling..
    Er klar over graining og korning pga oppløsningen, og mye kan jeg fint leve med men summa summarum blir det for mange momenter som trekker ned..

Er også nysgjerrig på LE700 i forhold til denne, om det virkelig er Hz som er avgjørende her. Men har egentlig en mistanke til at der kan være andre momenter som trekker ned kvaliteten, f.eks. tuneren..?
    Tusen takk for en grundig forklaring. Denne posten med youtube-videoer kan tyde på at noen har samme problem som deg:

AVS Forum - View Single Post - Sharp 700UN LED backlit series

Ihvertfall om jeg forsto forklaringen din riktig. Legg merke til at i den første videoen ser det ut til å ordnes i "standard mode". Dette er også fra le600-settet, det framgår ikke så tydelig i diskusjonen om dette er et problem unikt for le600, eller om det også er et problem for le700.

AtW

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    160
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sharp sine nye bakgrunnsbelyste LED TV'er er virkelig spennende ja. Men, selve 600' serien mener jeg er et helt bortkastet produkt fra dem. 50hz, den er altfor glossy og generelt sett veldig unaturlige farger.

700' serien derimot, er virkelig bra saker. Har siklet lenge på LC52LE700s, og i mine øyne et veldig godt produkt.

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    1,474
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Nikita
    Sharp sine nye bakgrunnsbelyste LED TV'er er virkelig spennende ja. Men, selve 600' serien mener jeg er et helt bortkastet produkt fra dem. 50hz, den er altfor glossy og generelt sett veldig unaturlige farger.

700' serien derimot, er virkelig bra saker. Har siklet lenge på LC52LE700s, og i mine øyne et veldig godt produkt.
    Synd at plasten rundt panelet ser litt vel billig ut.

Intermediate MaW sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Nikita

Helt enig. 600 serien er bare tull, og det er faktisk ganske stor forskjell på 600 og 700 når de tkommer til bildekvalitet... Men 700 serien er faktisk en ganske så god tv.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hadde Samsung 55" 7050 men den var det bare skyer og atter skyer.. så jeg fikk en Sharp 52" 700S og dette er en ny verden sparte masse penger også. Mulig selve bilde er litt bedre på Samsungen men totalen synes jeg Sharpen er bedre...

Her er en kalibrering av en 32" hvis noen vil ha:
    The tv ships in stretch mode.
    This is because not all tv stations send a good signal.
    Drawback is you cannot get 1080p from your tv in this mode.
    So anyone calibrating there TV it must be done in dot-dot mode.
    I dont know if my settings will help,but here they are.
    backlight standard.
    contrast +25.
    brightness-3
    color+1
    tint+6
    sharpness 0.
    cms hue. cms saturation
    r-8 r-13
    y+9 y 0
    g 0 g 0
    c+5 c 0
    b-20 b-12
    m+8 m-15.
    cms value.
    r -1
    y+6
    g-11
    c 0
    b-30
    m-1
    color temp -low.
    r 0
    g 0
    b-10
    rgain+20
    g gain+30
    bgain-30.
    fine motion on.
    active contrast off.
    gama -2.
    film mode off.
    He calibrates throughout North America.
    HE is at all the ceshows througout the states,so might be worth getting a calibration if hes in your area.
    The picture on my tv is much more life like now.
    I am very happy with the results.

Litt info fra han som kalibrerte:

09-02-09, 09:16 AM #534 | Link
    Michael TLV
    ISF-THX'er at Large
    AVS CLUB MEMBER

Location: ISF/THX Calibrationist/Instructor, Calgary, AB, Canada

I hate being referred to as the "guy."

Gamma came out to be 2.3 ... nice. (His OOTB gamma was 1.27 something ... atrocious)

Average dE of 1.2 across the board. 3 or less is considered beyond human perception.

Color Gamut ... as in color triangle ... was really close to REC 709 ... probably doing 98% - 99% of it. Slightly short on the tip of the green. No way any human could ever see this ...

Active contrast was shut off ... screws with my test patterns and also screws with gamma curves.

TV should not be watched in the dark ... some ambient light is always recommended. Improves black levels ... and reduces eye strain.

Best TV since sliced bread ... not really. but it did calibrate well. Color shifting still occurs to limit usable viewing angles. In the pantheon of calibration ... better than Sony LCD ... but about on par with Samsung LCD for calibrated end results.

Regards

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    42
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sharp lancerer deres nye LE705 serie med nyt design, optical filter og CI+.

Link: Sharp's new LE705 LED-TV series

Intermediate MaW sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    705 er akkurat den samme som 700, men 705 har fått MPEG4 DVB-C dekoder... det er faktisk det eneste

Intermediate unified86 sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    1,678
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av MaW
    705 er akkurat den samme som 700, men 705 har fått MPEG4 DVB-C dekoder... det er faktisk det eneste
    Leste et sted at den 705 skulle ha bedre betrakningsvinkel. Lurer på hvordan de har fått til det isåfall...

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •