Hjelp: Hvilken TV-leverandør ifm kjøp av Samsung LED?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hjelp: Hvilken TV-leverandør ifm kjøp av Samsung LED?

Heisann eksperter!

Jeg skal kjøpe an Samsung UE46B8050 snart, som skal selvfølgelig veggmonteres, og jeg lurer på hva mulighetene er ifm. TV-leverandør/digital mottaker.

I dag har jeg Start-abonnementet fra Get samt deres standard Get-Box som jeg bruker sammen med min gammel TV.

Jeg skjønner at den nye Samsung TVen har innebygt digitalmottaker for RiksTV. Betyr dette at det er kun hvis jeg er RiksTV kunde at jeg slipper å bruke en digital mottaker og at hvis jeg forsetter å bli Get kunde at jeg rett og slett må leve med en digital mottaker? Synes nemlig at en digital mottaker er svært upraktisk og forstyrrende, spesielt siden TVen skal veggmonteres.

Er det noen som vet om alternative muligheter for å koble seg til Get enn å bruke digital mottaker? Kanskje gjennom en CAM eller lignende??

Jeg tenkte forresten å bytte fra Get til Viasat (sportspakke) fordi jeg er en av de få som er interessert i å se Bundesligaen Tipper at det som gjelder for Get også gjelder for Viasat, nemlig at jeg trenger digital mottaker?!?

Noen som kan et godt svar? Tusen takk på forhånd!

Intermediate MaW sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Get kan IKKE brukes sammen med dekoderne som sitter i Samsung tvene, av det jeg veit... Rett og slett fordi Get ikke vil støtte det, og de vil at du skal betale for deres egne dekodere.

Samsung sine interne dekodere kan også brukes mot Canal Digital sitt kabelnett så du kan jo evt. sjekke om du kan få det...

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av MaW
    Get kan IKKE brukes sammen med dekoderne som sitter i Samsung tvene, av det jeg veit... Rett og slett fordi Get ikke vil støtte det, og de vil at du skal betale for deres egne dekodere.

Samsung sine interne dekodere kan også brukes mot Canal Digital sitt kabelnett så du kan jo evt. sjekke om du kan få det...
    Canal Digital er dessverre ikke tilgjengelig hos meg. Det betyr nok at jeg ikke har noe annet valg enn å fortsette som Get kunde... Men da skal jeg ihvertfall hente meg Get box HD PVR. Hvis jeg må han en slik dekoder, så skal jeg ha den beste på markedet

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •