Hvordan pakke inn TV? Mangler emballasje

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hvordan pakke inn TV? Mangler emballasje

Noen som har tips til hvordan jeg kan få pakket inn en 40" Samsung LCD tv slik at den kan sendes til reparasjon? Jeg har ikke lenger original emballasjen.

TV'n er kjøpt fra en norsk nettbutikk som driver paralellimport, og Samsung Norge vil derfor ikke hjelpe (står ikke noe i garantikortet om at garantien ikke gjelder). Jeg kan levere TV'n på butikkens hentebu i Oslo, men den må pakkes inn siden den skal sendes til Sandefjord.

Oppdaget feilen 3-4 måneder etter den var ny... var først da jeg forsøkte å bruke den mot xbox+blu-ray spiller, noe som bare funker i en halvtimes tid før bildet begynner å sprette rundt.

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,269
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da du først skal til oslo, tror jeg jeg ville satt den bak i bilen og kjørt den selv til sandefjord. Ikke lange svippen det..

Expert antiloop sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    7,385
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det hadde jeg også gjort om jeg bodde sånn. Du slipper å sende med posten og i verste fall siden du mangler original embalasje kan den bli enda mer ødelagt i postgangen.

Intermediate Ingeniør'n sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ta deg en tur på noen butikker og spør om de ikke har en kartong du kan få, eller kanskje det finnes folk på forumet som bor i nærheten og som kan låne deg en kartong. Er en bit fra Oslo til Sandefjord....
    Stereo: Passlabs X250.5|Xindak Muse 1.0|AudioGD NFB27|Classe CP-500|Rega P3|Squeezebox|Martin Logan SummitX|Velodyne CHT10R
    Kino:Rotel RSP1572/RMB1575|Oppo BDP103|Boxee Box|Pioneer KRP-500M|Focal Elektra1027be/Profile908|SVS 2039PC+ med mer

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,269
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det ers ca 75min til sandefjord. Jeg hadde ikke brukt tid på å lete i butikker om di kansje hadde en eske som mann kunne låne. Da bør mann også ha en eske som passer 100% for trygg transport. Ville heller tenkt at jeg sparer tven for unødvendig håndtering, av folk som(unnskyld at jeg sier det), driter litt i det som er inne i esken. Dette har jeg erfart selv. Men dette er det du som må ta en avgjørelse om. Lykke til

Intermediate Ingeniør'n sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kenneth andersen
    Det ers ca 75min til sandefjord. Jeg hadde ikke brukt tid på å lete i butikker om di kansje hadde en eske som mann kunne låne. Da bør mann også ha en eske som passer 100% for trygg transport. Ville heller tenkt at jeg sparer tven for unødvendig håndtering, av folk som(unnskyld at jeg sier det), driter litt i det som er inne i esken. Dette har jeg erfart selv. Men dette er det du som må ta en avgjørelse om. Lykke til
    Sikkert lurt å levere, men da må han hente og. I følge gule sider tar turen 97 min og de pleier ikke være romslige med tiden for å si det slik.
    Stereo: Passlabs X250.5|Xindak Muse 1.0|AudioGD NFB27|Classe CP-500|Rega P3|Squeezebox|Martin Logan SummitX|Velodyne CHT10R
    Kino:Rotel RSP1572/RMB1575|Oppo BDP103|Boxee Box|Pioneer KRP-500M|Focal Elektra1027be/Profile908|SVS 2039PC+ med mer

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •