Samsung LE46a866 vs Pioneer PDP-LX5090

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    779
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Samsung LE46a866 vs Pioneer PDP-LX5090

Sitter å vuderer å hoppe på Plasma fronten , men noen som har sett disse tver og kan fortelle litt erfaring ? , om dette er værdt det.

Jeg ser Samsungen ligger på ca 15000kr i dag ny , min er 6månder gamel , og føler jeg kan ta 12500kr for den , er de 7500kr værdt det (om jeg for solgt f.eks)

ps: elsker film , bruker litt HTPC.

Intermediate Chrisonfire sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    742
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser du har klipsch og yamaha v3900... Gå for Pioneer!
    Pioneeren er en sann entusiastskjerm med råe film egenskaper.

Har selv Pioneer 5080, har ennå ikke sett en bedre skjerm blandt venner og kjente (har sett pioneer 5090 og 6090 i butikk)

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,896
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av yuri555
    Sitter å vuderer å hoppe på Plasma fronten , men noen som har sett disse tver og kan fortelle litt erfaring ? , om dette er værdt det.

Jeg ser Samsungen ligger på ca 15000kr i dag ny , min er 6månder gamel , og føler jeg kan ta 12500kr for den , er de 7500kr værdt det (om jeg for solgt f.eks)

Om den koster 15 k ny i dag er det veldig optimistisk å tro at du får 12.5 k for den...

Active
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    349
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av yuri555

I huset her har vi faktisk begge tvene. Jeg betalte 12,995,- for min LE46A866 for noen få mnd siden fra Siba, og den prisen har de fortsatt på den.
    Jeg er fornøyd med begge tvene, men jeg bøyer meg for sortnivået på Kuroen, er ikke tvil om at det er en helt Rå filmtv. Jeg har ikke prøvd å spille spill på Kuroen, for det bruker jeg Samsungen til som jeg også er fornøyd med. Bruker begge til film og hver har sin Bluray spiller, Kuroen har en BDP LX71 mens Samsungen har en BDP LX52 og etter min mening er Kuroen klart bedre på film. Syns ikke Samsungen gjør en dårlig jobb på film heller, men Kuroen er Klart Førstevalget her hvertfall.

Ønsker deg Lykke til med grublinga

Active
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    405
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av nordic45
    Om den koster 15 k ny i dag er det veldig optimistisk å tro at du får 12.5 k for den...
    rundt 7 tenker jeg hadde helt klart gått for pioneer:-D

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •