Philips 42PFL8404H noen?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer svennemo sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    46
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Philips 42PFL8404H noen?

Har forelsket meg litt i denne Philipsen med den slanke rammen. Denne modellen har Ambilight og er lite "testet". Har vært på forskjellige butikker og må bare si at den rent estetisk er noe av de vakreste tv`ene jeg har sett(- Samsung LED).

Fra før har Philips ikke vært noe tema pga blast bilde og dårlig betraktningsvinkel, men det ser ut som de har "skjerpa" seg.
    Det jeg lurer på er om noen her inne har kjøpt denne skjermen og hvilke tanker dere evnt har om dette kjøpet.

Tror forøvrig at det er mindre og mindre forskjell på skjermer i samme divisjon. Kjøper du en "kjent" skjerm så er muligheten for at du blir skuffet liten.
    MEN, som nevnt: Er det noen som vil dele erfaringer med denne lekkerbisken?

Intermediate Truls sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    1,838
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    tror den modellen jeg har er "9803". og den er fantastisk. Jeg var kritisk tik skjermen siden jeg skullebruke den til gaming. Men responsen er fantastisk, insynsvinkelen er og bra.

Bildekvaliteten rett ut av boksen var derimot helt ræva, den var slitsom å se på. Men etter kalibrering så var forskjellen som himmel og hav. Nydelig å se på nå, blir heller ikke slitsom å se på selv om lysene i rommet er slått av. Er foresten den tv'n jeg bruker som skjerm på dataen nå.

Jeg kjenner jeg klør etter 21:9 cinnema'en til philips nå:twisted:

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    2,313
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg vurderer selv PFL8404H, i 42- eller 42"-versjon.

En årsak er naturligvis designen, og god erfaring med flere Philips-TVer gjennom årene.

Mulig den har fått lite omtale -- men den har faktisk fått flere gode anmeldelser. Har ikke sett noen direkte innvendinger, slik det stadig er kommet mot Sony eller Samsung-TVer i samme klasse.

Har dessverre ingen linker klare -- men du burde finne noen omtaler om du googler litt.

Intermediate Spareblære sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    1,060
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sortnivået er ikke like bra som på Sony 5500. Men ellers skal den være veldig god. Spesielt på bildeflyt, hvor den skal være hakket bedre enn Sony.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •