Ny Tv - primært til spill

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Ny Tv - primært til spill

Hei,

har letet i noen år nå for å finne en tv (ja er en av de som alltids finner noe å pirke på¨:P) som jeg vil bli fornøyd med, men det er hele tiden noe som irriterer meg, som ved w4500 serien og dens problemer med clouding. Nå er det 7070 med enormt input lag (ihvertfall skal jeg tro det jeg leser rundtomkring på nettet) Jeg har lenge nå sittet å sett etter 7070 serien fra Samsung, men er usikker på hvordan denne håndtere konsoll spilling? Blir primært bruke hdmi kilder fra Xbox360 og PS3. jeg har lest mye rundt omkring på nettet og ikke blitt helt overbevist sidne mange rapporterer input lag. Er det noen som har en 7070 LED tv fra samsung som de bruker til spilling, og kan gi meg noen hint om denne er bra eller ikke for dette? og hvordan den håndterer bildet iforhold til størrelse, hvis det har noe å si på denne modellen?

Isåfall så hadde jeg vært evig takknemlig, har letet og butikker rundtomkring er det lite hjelp i, siden de ikke vet hva opp og ned på tven. Hvis noen som kan anbefale en butikk med folk som har peiling på denne tven, og har den oppkoblet til noe annet enn en input kilde (blu-ray med demofilm fra produsenten) hadde det også vært fint

Takker og bukker for all hjelp avforum brukere

Mvh
    Nocturn

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback