Sony KDL40E5520 - CAM modul

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    47
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Sony KDL40E5520 - CAM modul

Kjøpte Technisat sin Technicrypt CVX Conax CAM modul (samme CAM modul som RiksTV bruker etter hva jeg har skjønt) til min nye Sony TV i et forsøk på å bli kvitt CD sin støyende HD PVR dekoder. Funket helt supert! TVen registrerte modulen og programkortet digitalt og scannet alle kanalene også HD kanaler. Dette ble utrolig mye bedre løsning enn CD boksen. Om det fungere på andre TVer vet jeg ikke med det funka iallefall på min. E5520 er designutgaven av W5500. Ble så fornøyd at det måtte bare deles :-)

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    65
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for det. Ser ut for at jeg heller mot W5500 selv. Skal ha en 32" på kjøkken.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Okei... men hva nå når CD begynner med pairing... de vil neppe "godkjenne" den CAM'en? (det står masse vissvass om "godkjenning" og "sikkerhet" på nettsidene deres om dette...)

Har lyst på digital tv selv (har en Sony w4000) men NEKTER å bruke en diger/treig/stygg ekstern dekoder når TV'en er fullt kapabel til dette selv...

Og hvorfor CD i utgangspunktet krypterer de digitale kanalene som likevel "er gratis" ifra grunnpakken forstår jeg heller ikke...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •