SAMSUNG LE46B755U1W innkjøpt.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,896
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

SAMSUNG LE46B755U1W innkjøpt.

Har vært på HiFi Klubben nå og kjøpt denne.
    Koplet den opp og for gøy stilte jeg inn de analoge kabelkanalene først. Var klar over at det gav dårlige bilder, men fy, det var elendig...
    Så koplet jeg Dreambox DM 8000 til, og det er og VELDIG grått og trist bilde. Har ikke stilt inn noen ting enda, så for tidlig å komme med noen dom da...
    (Det er en diagnose for lyd og bilde på TV'en, og det bildet jeg fikk frem på den, var nydelig!)
    Det som blir spennende nå, er om det er MASSE å hente på innstillinger eller om det er større forskjell fra Pioneer KRP 500A til denne enn jeg trodde... Var jo klar over at det ville bli forskjell, men sånn som det er nå så minner dette meg mer om "Chin Chang" enn Samsung...
    Men som sagt, for tidlig å si...

Er det noen som har noen innstillinger eller tips å komme med?

Hi-Fi Klubbens Katalogrelease 2009 :: Gode releasetilbud: SAMSUNG LE46B755U1W LCD TV

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,896
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Blir nok en telefon til HiFi Klubben i morgen for å spør om å få byttet den i en Samsung 50" plasma.. Plasmabildet jeg hadde på Pioneeren var noe bedre enn LCD...

Håper det går greit:

"Retur- og bytterett i Hi-Fi Klubbens butikker
    I Hi-Fi Klubben vil vi helst selge deg helt nye og ubrukte varer. Derfor har vi valgt å avtale retur- og innbytterett individuelt der det er behov for det.

Retur- og bytterett som god kundeservice

I Hi-Fi Klubbens butikker er det ikke automatisk retur- og bytterett. Vi vil nemlig aller helst selge nye og ubrukte varer til alle kundene våre. Men samtidig vil vi gjerne yte deg best mulig service. Derfor er det alltid mulig å snakke med oss om retur- og bytterett hvis du er usikker på om du har valgt riktig produkt. Det samme gjelder dersom du kommer hjem og produktet ikke lever opp til forventningene eller de behovene du har.

Vi hjelper deg med å unngå feilkjøp

I motsetning til hos de fleste av konkurrentene har du i Hi-Fi Klubben muligheten til å få produktene demonstrert under realistiske forhold. Samtidig gjør vi alt det vi overhodet kan for å gi deg best mulig rådgiving. Derfor vil du sjelden dra fra oss med et feilkjøp.

I noen tilfeller – spesielt i forbindelse med høyttalere – kan det være vanskelig å forutse hvordan produktet vil høres ut hjemme i din egen stue. Her vil du kunne låne butikkens innspilte demo-eksemplarer med deg hjem, slik at du kan få en realistisk lytteopplevelse før du gjør ditt endelige kjøp.

Betingelser for retur

* Produktet skal i utgangspunktet alltid returneres til den butikken der returretten er avtalt.
    * Hvis du returnerer et produkt via post eller leveringstjeneste, bærer du selv det hele og fulle ansvar for returfrakten og betalingen for den. Vi tar ikke imot sendinger i oppkrav.
    * Returnerer du et produkt må det være komplett, uskadet, med alt tilbehør og i original emballasje. Eventuelle skader og mangler som fører til tap av gjensalgsverdi trekkes fra.
    * Du er svært velkommen til å fortelle oss hvorfor du returnerer produktet. På den måten hjelper du oss med å gi bedre rådgivning i fremtiden."

Intermediate MaW sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    LCD blir trist i forhold til plasma, men 755 er jo en rå LCD skjerm så du burde jo kunne hentet mer ut av den...

du har jo PS50B855 eller PS50B655. Veit ikke om HFK har sistnevnte, men begge er fantastiske plasma skjermer hvis du ønsker nøyaktige, korrekte farger og ekstrem skarphet. Jeg er hvertfall utrolig fornøyd med min 855. Sortnivået er ikke på Kuro nivå, men på resten holder de følge og vel så det...

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,896
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av MaW
    LCD blir trist i forhold til plasma, men 755 er jo en rå LCD skjerm så du burde jo kunne hentet mer ut av den...

du har jo PS50B855 eller PS50B655. Veit ikke om HFK har sistnevnte, men begge er fantastiske plasma skjermer hvis du ønsker nøyaktige, korrekte farger og ekstrem skarphet. Jeg er hvertfall utrolig fornøyd med min 855. Sortnivået er ikke på Kuro nivå, men på resten holder de følge og vel så det...
    Går for 855.

EDIT: Snakket med HiFi klubben nå og fikk bytte i 50" 855 plasmaen. men de får den først om 8 dager...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •