LG 47LH3000, Samsung LE46B550 eller LG 50PS3000?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

LG 47LH3000, Samsung LE46B550 eller LG 50PS3000?

Skal kjøpe meg tv i morgen og valgene ligger på disse 3 modellene. tven skal brukes mye til spill og film, men vil også ha en pc koblet til seinere. har hørt at lcd er klart best til spill og pc , men jeg heller fortsatt veldig mye mot LG plasmaen.

Lurer dermed på hva som er best med tanke på hva det skal brukes til også lurer jeg fortsatt litt på om innbrenning i plasma tver fortsatt er et problem nå til dags.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    noen som kan hjelpe?

Newcomer diemetrix sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei. Har ikke testet noen av disse selv. Men en jeg Kjenner har LG50PS3000 og er svært fornøyd med den til både pc/blu-ray og spill. Plasma TV'er nå til dags burde ikke få innbrenning men det er fortsatt ingen garanti for at du ikke får det. Sitter selv å tenker på om jeg skal kjøpe meg LCD eller Plasma.

Skal få testet LG'n neste uke håper jeg

Fant en gammel post her på forumet (Han byttet LG47lh3000 mot PS3000):
    Sitat Opprinnelig postet av APE
    Rett og slett et deilig bytte - jeg hadde LG47LH3000 men var ikke fornøyd så jeg byttet den mot denne eksemplariske knallerten av en TV. Løp å kjøp!

PS - Er det noe jeg skal klage på så er det gjenskinn, men det er jo noe jeg var klar over kom til å være dårligere på plasma
    Samsungen ser bra ut den og men den er ikke 100hz

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    takker for svar
    hmm skal da sterkt vurdere plasmaen.. er ikke så nøye med 100 hz egentlig for tror ikke det har mye forskjell i film og spill sammenheng. fortell meg åssen lg er når du prøver den da

tar gjerne imot andre innspill også.

Newcomer Janome sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    269
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har hatt en LG 47" LH3000 LCD tv i 3 uker...bildet er bra på tven...men når en har hatt plasmatv, så er det litt for stort sprang til LCD, ble slik at det var ikke gøy å se på film om kvelden...ansikter mister konturene og....vanskelig å si...men det er ikke plasmabilde lengre, og ser en skjermen litt fra siden, så er det et grått bilde. Så jeg var egentlig bestemmt på å bytte til LG 50 PS3000. Men så endte jeg på LG 50 PS8000, hengte den på veggen ikveld....og har returnert LCDen til Elkjøp. Endelig er det et naturlig bilde igjen på TVen sier nå jeg, perfekt SD kvalitet og HD, har ikke fått prøvd BlueRay ennå, men DVD så perfekt ut, sjekket PS3 og spill også.....WOW for et bilde. PS3000 har omtrent samme spesifikasjoner som PS8000 og jeg er ikke i tvil hva jeg hadde valgt i ditt ståsted....Bestill deg en PS3000

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    100
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Står selv mellom ps3000 og ps8000, klarer ikke å velge .. også veldig synd at ps8000 også pr idag er nesten utsolgt over alt..

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •