Har lest en del kritikker ang. Plasma-TV. Alle preges av at kritikerne har gått helt inn til skjermen og talt alle dottene. Altså: Man ser dottene når man går helt inn til skjermen. Hvis alternativet til Plasma-TV er projektor så er det greit. Men, når noen sverger til en liten 32" TV fordi man ser at dottene er mindre, ja da får de sitte med den lille TV`n og myse.
Jeg ser imidlertid fordelen av en stor TV som man sitter 4 - 5 meter ifra, og med bra lyd. Og kom ikke med at du kan kjøpe sorroundanlegg til en liten 32"!! Det blir total overkill.
Nei, folkens, gå og kjøp en rimelig Plasma-TV på 42" og nyt den. Glem at det kommer bedre skjermer om noen år. Noen år etter der igjen kommer det noe enda bedre !! Hvor lenge lever du?
Forskjellen mellom en Plasma til kr. 25000 og en til 60000 er veldig liten - hvis man ikke er freak da, og går og teller dotter...
Men, dog - Du bør likevel helst ha kabel-TV med digitaldekoder da (Shit in = Shit out, heter det visst).
Jeg har selv en Philips 42PF9945 som jeg kjøpte på El-kjøp for 25k. Kunne ikke ramle meg inn og legge til 15 - 30k mer for å få noe bedre.
Men, så er jeg ikke freak heller, faktisk en vanlig TV-titter...