Samsung - gammel A7xx eller ny B6xx?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    46
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Samsung - gammel A7xx eller ny B6xx?

Skal kjøpe en Samsung LCD 40-tommer (evt. 42). Hadde egentlig siktet meg inn den nye versjonen av testvinneren 6-serien, altså LE40B6xx. Koster cirka 10.000 kr (nordisk versjon). Men så har jeg sett at fjorårsversjonene av 7-serien, for eksempel LE40A796, koster akkurat det samme (også nordisk modell). Så spørsmålet er: Hva skal man velge? En av de nye B-ene i 6-serien eller en av de gamle A-ene i 7-serien, når prisen er den samme? (Tror også jeg har sett A8xx-serien til en ganske OK pris.)

Må innrømme at Medi@2.0, altså å kunne spille ting rett fra harddisk, frister ganske mye. Og det kan vel bare årets modeller?

Så det handler egentlig om hvor stor forskjell det er på 6-7-8-serien, i forhold til hvor stor forskjell det er på A og B-utgavene.

Intermediate dancemainia sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    885
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av erlenhau
    Skal kjøpe en Samsung LCD 40-tommer (evt. 42). Hadde egentlig siktet meg inn den nye versjonen av testvinneren 6-serien, altså LE40B6xx. Koster cirka 10.000 kr (nordisk versjon). Men så har jeg sett at fjorårsversjonene av 7-serien, for eksempel LE40A796, koster akkurat det samme (også nordisk modell). Så spørsmålet er: Hva skal man velge? En av de nye B-ene i 6-serien eller en av de gamle A-ene i 7-serien, når prisen er den samme? (Tror også jeg har sett A8xx-serien til en ganske OK pris.)

Må innrømme at Medi@2.0, altså å kunne spille ting rett fra harddisk, frister ganske mye. Og det kan vel bare årets modeller?

Så det handler egentlig om hvor stor forskjell det er på 6-7-8-serien, i forhold til hvor stor forskjell det er på A og B-utgavene.
    lurer på det same jeg også:S

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •