Ny 37" TV til stuen. Panasonic eller Sony.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    96
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Ny 37" TV til stuen. Panasonic eller Sony.

Heisann. Vi skal ha oss ny tv i stuen. Størrelsen vi ønsker er 37" da vi ikke har plass til større. De merkene jeg er mest kjent med, og liker generelt bildene best på, er Sony og Panasonic sine skjermer.
    TVen vil brukest 95% til SD TV, og litt til DVD/Blu-Ray, og kanskje det blir visning av bilder fra kamera en gang i blandt.

Jeg har kommet opp med noen naturlige alternativer:
    Sony 37V5500
    Sony 37W5500
    Panasonic L37S10
    Panasonic L37G10
    Panasonic L37V10

Vil det være stor forskjell i bildet på SD sendinger på disse tvene? Det finnes også alternativ fra andre merker, men det jeg har sett fra Samsung og Grundig synes jeg ikke er tilfredstillende.
    Har philips noe å stille opp med?

Active Wolf2 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    346
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skal du ha en TV som er god på SD, og som ikke er for dyr, er det fortsatt plasma som gjelder. Kan anbefale Panasonic plasma. Be om å få låne med hjem, start med billigste modell, og jobb deg oppover til du er fornøyd!...

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    96
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Wolf2
    Skal du ha en TV som er god på SD, og som ikke er for dyr, er det fortsatt plasma som gjelder. Kan anbefale Panasonic plasma. Be om å få låne med hjem, start med billigste modell, og jobb deg oppover til du er fornøyd!...
    Problemet er at P37X10 versjonen visstnok ikke er noe særlig god. Dessuten er stuen full av vindu. Ikke at vi er _ekstremt_ plagen med dette med vår CRT, men dersom vi får en LCD-skjerm som er (nesten) tilsvarende god på SD, så velger vi det.

Active Wolf2 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    346
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av bomp
    Problemet er at P37X10 versjonen visstnok ikke er noe særlig god. Dessuten er stuen full av vindu. Ikke at vi er _ekstremt_ plagen med dette med vår CRT, men dersom vi får en LCD-skjerm som er (nesten) tilsvarende god på SD, så velger vi det.
    Lykke til med valget! Hadde Panasonics G10-modeller vært å skaffe i 37'' hadde jeg anbefalt den!!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •