Samsung LE32B355WXXE 32" LCD på hytta.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Active
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    428
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Samsung LE32B355WXXE 32" LCD på hytta.

Heisann

Jeg ser Elkjøp selger denne TV'n på "tilbud" til 3795,- i nye avisa dems. Den har innebygd Riks-TV tuner noe som er kjekt på hytta. Slipper vi en ekstra boks. Åssen er denne TVen tror dere?? Kommer til å bli brukt mest til vanlig kveldstitting som nyheter, kanskje litt krim osv. Skal også kobles på en DVD spiller for filmavspilling, men dette er veldig sjeldent.

Er dette en greit TV til dette formålet tror dere? Synes denne virker veldig interessant og har en god pris.

Hadde tenkt å bruke maks 4000,- på en TV. Så denne passer perfekt, selv om jeg må ha en slik CAM til 7-800. Men da er jeg ikke mye over så det får event. gå.

Noen som kan anbefale meg denne, eller har erfaringer med den?

Newcomer olaf91 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er en fin tv til det du skal bruke den til. Har selv en slik som benyttes daglig til film osv. Selv er jeg svært fornøyd med denne tven. Nå får du den på elkjøp til rett under 3000.

Expert HoJ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    6,912
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg vurderer også sterkt denne tv'n.
    Kjeller :Talk Electronics Tornado 3; Golden Tube Audio SEP-1; REL Stampede; Magnepan MG12; Audio-Gd nfb-2.32DAC; Squeezebox v3/Vortexbox; Vinylsnurrer: Luxman PD272/DL110pu/MyGroov;
    Stue : Audio Pro Addon T8/SB Duet;
    Kjøkken : SB Boom.

Følg oss på Facebook... HIFI Norge

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HoJ
    Jeg vurderer også sterkt denne tv'n.
    Ser at den blir solgt for 2895,- på elkjøp nå noe som er helt latterlig billig virker det som :P Men samtidig er det kun elkjøp sin nettbutikk som har disse inne og ingen butikker. Hvor dårlig er egentlig denne skjermen?

Newcomer olaf91 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Spør du meg er denne skjermen svært bra i forhold til pris. Jeg kjøpte min ved å snakke med betjeningen ved den lokale elkjøpbutikken. Da bare bestilte de en til meg. Så hentet jeg den to dager senere. Men til saken: dette er en utrolig TV til en slik pris! jeg vil anbefale den. Selv bruker jeg den til film, xbox 360, og til bilderedigering og ellers annen databruk, og til nå har jeg vært svært så fornøyd må jeg si!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •