Jeg har en Toshiba 42XV550P LCD-TV, Full HD 3xHDMI, 1920x1080p som jeg betalte 6000 kr for. Meget fornøyd med tv, bortsett fra lyden som krever tilleggshøytalere for best effekt.

Jeg kjøpte meg en Dmtech DVD2009HP HDMI for 400 kr. (midlertidig bruk inntil øk. blir bedre) Denne er koblet til med HDMI kabel men uansett hva jeg gjør av instillinger får jeg ikke bilde eller lyd. Jeg har satt "Lip Sync" til Av for å se om det hjalp da det kan kunne eldre HDMI i forhold til ny teknologi på TV men fungerer fortsatt ikke så nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Kan det være kabelen? Låner min sønns som tilhører Xbox 360 siden jeg ikke ville kjøpe alt nytt med en gang før jeg har prøvd meg fram litt.
DVD spiller har kun HDMI, Nedmix høyre/venstre, koaxialutgang og komposistutgang bak. Ingen scartkontakt. (svensk bruksanvisning), den er ikke den beste men bra nok inntil videre for meg.
Noen som vet hva dette kan være??

Har PVR dekoder fra canal digital foreløpig men skal gå over til HDdekoder så snart alle barnesykdommene etc er blitt bedre( ikke storfornøyd med Canal digital med andre ord)
Lurer også på om noen her inne har testet installasjonscd som gjør det lettere å justere lyd/farge etc. Blir liksom aldri helt fornøyd uansett hva jeg justerer på.