Sony 46" v5500 til fotball?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Sony 46" v5500 til fotball?

Min kone skal gjennom jobben kjøpe to av Sonys 46" over som skal brukes i en utstilling hun skal arrangere. Deretter skal de selges til halv pris (og hun betaler det hele med sine overtidstimer fra monteringen av utstillingen. O joy!)

Mitt spørsmål er; ettersom denne modellen er 50 Hz, er det noen som har forsøkt å se fotball på denne skjermen? Har relativt gode antenneforhold, og skal oppgradere fra Get PVR til Get HD PVR.

Og forresten; ser mye film. Hvordan fungerer raske bilder på denen skjermen? Tenk bilscenene fra "Jason Bourne".

Anyone?

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Kjartan67
    Min kone skal gjennom jobben kjøpe to av Sonys 46" over som skal brukes i en utstilling hun skal arrangere. Deretter skal de selges til halv pris (og hun betaler det hele med sine overtidstimer fra monteringen av utstillingen. O joy!)

Mitt spørsmål er; ettersom denne modellen er 50 Hz, er det noen som har forsøkt å se fotball på denne skjermen? Har relativt gode antenneforhold, og skal oppgradere fra Get PVR til Get HD PVR.

Og forresten; ser mye film. Hvordan fungerer raske bilder på denen skjermen? Tenk bilscenene fra "Jason Bourne".

Anyone?
    Tror det skal funke helt fint og se film uten noe 100hz motion flow

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •