SAMSUNG LE40B535 - kanaloppsett

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

SAMSUNG LE40B535 - kanaloppsett

Har tidligere i forumet hatt stor nytte av å følge tidligere tråder vedrørende Samsung TV og problemer med kanaloppsett/frekvenser.

Min TV er koblet opp mot Canal Digital (Troms) kabel via CAM. Samsung serie B greier heller ikke "autoscan" av kanaler, men man trenger ikke lenger å velge finsk digital oppsett for å scanne manuelt. Etter å ha lagret alle kanaler, opplever jeg ved manuell endring av kanalnummer, at alle lagrede kanaler forsvinner dersom jeg prøver å lagre på et kanalnummer som ikke er tildelt, eller at jeg ved normal TV bruk velger 0000.

Noen forslag til hvordan jeg kan sikre at to timers kanaloppsett ikke forsvinner utilsiktet?

Newcomer emphezis sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    139
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av arraball
    Har tidligere i forumet hatt stor nytte av å følge tidligere tråder vedrørende Samsung TV og problemer med kanaloppsett/frekvenser.

Min TV er koblet opp mot Canal Digital (Troms) kabel via CAM. Samsung serie B greier heller ikke "autoscan" av kanaler, men man trenger ikke lenger å velge finsk digital oppsett for å scanne manuelt. Etter å ha lagret alle kanaler, opplever jeg ved manuell endring av kanalnummer, at alle lagrede kanaler forsvinner dersom jeg prøver å lagre på et kanalnummer som ikke er tildelt, eller at jeg ved normal TV bruk velger 0000.

Noen forslag til hvordan jeg kan sikre at to timers kanaloppsett ikke forsvinner utilsiktet?

Denne TV'n klarer HELT fint autoscan av både digitale og analoge kanaler hvis du har riktig CAM. Også når man velger at man er i Norge (og ikke Finland). Jeg har denne CAM'en: Smit Conax Cam

Vet at det står at den støtter MPEG-2, men den støtter vel så godt MPEG-4, skjønn det den som kan. (Viser også EPG, men bare 2 programmer frem i tid.)

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •