Da har underet skjedd gitt

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 12 av 12
    Newcomer Janome sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    269
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Da har underet skjedd gitt

Har jo beklaget meg over min LG LH3000 LCD tidligere....denne skal tilbake til Elkjøp.....Tok med meg kona på Lefdal idag...der hang en annen LG...som hun...syns var så fin...den kostet jo 17990,- da...LG 50 PS8000...er toppmodellen til LG det der sa jeg...men du får den på nett til ca 13000,- Verre var det ikke...etter nytt søk gjennom kelkoo osv...netonnet har denne til 11495,- nå...så kortet er belastet og jeg venter bare i spenning nei mer 8) til :-D og

En liten advarsel...komplett er billig...men har frakt på 15-1600kr til utenom østlandet...og med posten tyngre på døren...du kan faktisk måtte vente 14 dager på at posten skal klare å omdirigere denne posten til deg. Netonnet og mpx har ca 599 og Netshop har 350kr...til arbeidsplass...de bruker heller ikke posten...Merkelig at ikke komplett forbedrer dette punktet.

Intermediate Evelen sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    1,391
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    MPX benytter seg av tollpost på større TV-er, gjorde dem ihvertfal på min.
    700 eller noe.
    Levert på døra.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Janome
    Har jo beklaget meg over min LG LH3000 LCD tidligere....denne skal tilbake til Elkjøp.....Tok med meg kona på Lefdal idag...der hang en annen LG...som hun...syns var så fin...den kostet jo 17990,- da...LG 50 PS8000...er toppmodellen til LG det der sa jeg...men du får den på nett til ca 13000,- Verre var det ikke...etter nytt søk gjennom kelkoo osv...netonnet har denne til 11495,- nå...så kortet er belastet og jeg venter bare i spenning nei mer 8) til :-D og

En liten advarsel...komplett er billig...men har frakt på 15-1600kr til utenom østlandet...og med posten tyngre på døren...du kan faktisk måtte vente 14 dager på at posten skal klare å omdirigere denne posten til deg. Netonnet og mpx har ca 599 og Netshop har 350kr...til arbeidsplass...de bruker heller ikke posten...Merkelig at ikke komplett forbedrer dette punktet.
    Skjønte ingenting av dette her. Hva mente du?

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    49
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av BatmanBegins
    Skjønte ingenting av dette her. Hva mente du?
    Bare at han hadde et budsjett på 9000 i utgangspunktet

Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    269
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tja budsjettet var på 8500kr faktisk....men slik er det når damene ser noe de liker ;o)

Intermediate ragwo sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    2,710
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av PGY
    Bare at jeg hadde et budsjett på 9000 i utgangspunktet
    Er du og Janome samme person? Blir godt forvirra her
    Gratulerer med finfin TV Janome!
    2x Devialet Silver Phantom, Devialet Dialog
    SB Touch

Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    269
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ragwo
    Er du og Janome samme person? Blir godt forvirra her
    Gratulerer med finfin TV Janome!
    pgy er naboen...vertikaldelt...deler nett o.l.

Newcomer Larsemann sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    131
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Til Opplysning: Komplett sender også med Tollpost, jeg jobber der. Og det tar 1-2 dager, kommer litt ann på hvor landet du bor!

Kan ikke prisene i hodet, men rart hvis det er store forskjeller på frakt mellom mpx og komplett.

Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    269
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Larsemann
    Til Opplysning: Komplett sender også med Tollpost, jeg jobber der. Og det tar 1-2 dager, kommer litt ann på hvor landet du bor!

Kan ikke prisene i hodet, men rart hvis det er store forskjeller på frakt mellom mpx og komplett.
    De sender kun med posten tyngre på døren til Bergen f.eks....de hadde ingen avtale med Tollpost ble det sagt...ringte og klaget.....men som dere alle ser...dyr frakt=annen leverandør...mpx kunne levere med tollpost...sa også dette til fyren på komplett...dessverre, dette var eneste avtalen de hadde

Newcomer Larsemann sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    131
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De sender kun med posten tyngre på døren til Bergen f.eks....de hadde ingen avtale med Tollpost ble det sagt...ringte og klaget.....men som dere alle ser...dyr frakt=annen leverandør...mpx kunne levere med tollpost...sa også dette til fyren på komplett...dessverre, dette var eneste avtalen de hadde
    Så ikke at du måtte ha det på døren. Akkurat hvordan det er i Bergen vet jeg ikke nøyaktig, men ellers er det dager med kveldskjøringer med varebil, men kjenner ikke til om det er volum- eller vektbegrensinger på pakkene. (S¨lenge det ikke er store paller osv)

Synes uansett det høres rart ut, vi har hatt 63" Samsunger til privatpersoner...

Evt kan det hentes på terminalen i Bergen.

Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    269
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Larsemann
    Så ikke at du måtte ha det på døren. Akkurat hvordan det er i Bergen vet jeg ikke nøyaktig, men ellers er det dager med kveldskjøringer med varebil, men kjenner ikke til om det er volum- eller vektbegrensinger på pakkene. (S¨lenge det ikke er store paller osv)

Synes uansett det høres rart ut, vi har hatt 63" Samsunger til privatpersoner...

Evt kan det hentes på terminalen i Bergen.
    Ja jeg ringte kundeservice til komplett og sa somsagt at jeg ser mpx har levering med tollpost...men dette hadde ikke komplett for mitt område. ...samma det...har fått min PS 8000 på døren av Tollpost igår og monterte den på veggen ikveld. endelig har jeg et naturlig bilde igjen, er meget fornøyd sålangt

Intermediate randall sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Sted
    Oslo
    Poster
    3,255
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja jeg ringte kundeservice til komplett og sa somsagt at jeg ser mpx har levering med tollpost...men dette hadde ikke komplett for mitt område. ...samma det...har fått min PS 8000 på døren av Tollpost igår og monterte den på veggen ikveld. endelig har jeg et naturlig bilde igjen, er meget fornøyd sålangt
    Mest sannsynlig en eller annen misforståelse ute og går. Muligens en uerfaren kundebehandler. Skylder ikke nødvendigvis på deg Janome. Komplett ASA (konsernet som består av bl.a MPX, Komplett, Norek og Itegra) bruker ikke posten på denne type varer. Aldri. Uansett område i landet. Det ligger sperrer i systemet deres (kompis jobber der) både på størrelse vare (postens maksmål), OG på at store TV'er IKKE skal fraktes av posten. Posten er jo ikke veldig kjent for "øm" behandling av kolli.. En TV i denne størrelsen hadde aldri overlevd postens brutale håndtering.
    Tollpost Hjem På Døren er den vanligste transportmåten for store TV'er. Og det var jo akkurat det du fikk Lykke til med ny TV (jeg er litt misunnelig..)

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •