Volum justerer seg selv mystisk

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Volum justerer seg selv mystisk

Mitt TV-apparat har i det siste oppført seg rart. For det første tar det noen minutter før den er klar etter jeg skrur den på. Den skrur seg på en måte av og på gjentatte ganger, og lyder ingen kommandoer, før den er klar. Vanskelig å forklare...
    Og så er det en annen ting: jeg la her om dagen merke til at plutselig økte volumet av seg selv. Tilsynelatende var det ingen ting som trigget dette, men har i etterkant funnet ut at dersom jeg dimmer lyset på ei lampe i stua, ja da fyker lyden på TV`n i været! Det samme skjer dersom jeg setter meg eller står nærme TV. "Greit nok" at noe skjer når jeg dimmer et lys, men at min blotte tilstedeværelse skal øke volum på TV forstår jeg ikke!? Er for øvrig snakk om en ganske ny Philips TV. Vet ikke om det har noen relevans, men det er også dårlig mobildekning i denne delen av stua. Noen som vet hva dette kan være? Ikke farlig å oppholde seg i stua mi håper jeg...

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    2,130
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    WOW,jeg har sett at mange har problemer med ting,men dette tar jo kaka.Skal følge med på linken for å se om noen har noen løsning for deg på dette.Blir spennende.Skikkelig Sci-Fi :-)

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •